Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vaginaen du grøsser av!

Neppe

Anbefalte innlegg

Er kanskje litt på kanten tråd dette, så vi får prøve å holde oss seriøst.

Jeg snakket nettop litt men Juliess på msn, der jeg kom med påstanden at fitte ikke er no særlig attraktiv skapning.

Seriøst da gutter, vær ærlig. Synes dere musa er ett pent syn ?

En historie og erfaring jeg har gjort meg.

Jeg er ikke verdens største laus unge, og tar heller ikke hva som helst.

Uansett, fest, gøy og damer er stikkord her.

Var på fest å drukket en god skvett så formen var inne. Så skulle jeg bli med ei tøtte som jeg så meg ut på rommet. Hu ga fint uttrykk for at hu ville pule, så jeg hiver no meg med. Så begynner hu å kle av seg.

Så ser jeg musa hennes, der stikker hele innmaten ut. Jeg spyr ikke på fest, men det var nesten der. Så jeg gikk no bare ut av rommet å festa videre, lata såklart som ingen ting å overså denne personen resten av kvelden.

Så dagen etter fikk jeg melding der hu spurte hva det var. Så jeg svarte bare pent at jeg måtte pisse.

Så jeg lurer, har du sett ei stygg fitte, synes du fitter er pene.

Gutter blir av natur kåte å se på ei fitte, men de er jammen ikke no blomstereng.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nå si det at ei fitte ikke akkurat er så vakkert nei... hudfolder og skrukker :D

Men penis er ikke så vakkert det heller... Dere er vakre helt til dere tar av dere boxershortsene ;)

OT:

Husk forresten å ta av sokkene før boxershorts.... INGENTING er så latterlig som menn i bare sokker og soldaten i giv akt :p

Endret av -Silje-
Lenke til kommentar
Jeg må nå si det at ei fitte ikke akkurat er så vakkert nei... hudfolder og skrukker :D

Men penis er ikke så vakkert det heller... Dere er vakre helt til dere tar av dere boxershortsene ;)

OT:

Husk forresten å ta av sokkene før boxershorts.... INGENTING er så latterlig som menn i bare sokker og soldaten i giv akt  :p

6896990[/snapback]

Går folk med sokker? :p Jeg tar VELDIG ofte av meg på føttene når jeg er hos folk :w00t:

Lenke til kommentar
Puler alltid med sokkene på, jeg...er det også feil nå liksom?

Nei, jeg kan være enig i at penis er en stygg skapning.

6897028[/snapback]

For å få den ultimate fest-stemningen så prøv pulings med ullsokker på!! Priceless!!

til tema:

hva er grunnen til at "blomsten" er så stygg mon tro? andre dyrs "blomster" er jo mere strømlinjeformet...

Lenke til kommentar

For å sette det litt på spissen, du kan ikke sammenligne ei mus med en Rembrandt eller andre ting som blir ansett for å være "pene". Skal man sammenligne noe så må de være innen samme kategorien, akkurat som det finnes fine og stygge bygninger så finnes det fine og stygge kjønn også, så å si at en mus er pen går meget godt ann, men å sammenligne den med Eifeiltårnet eller Mona Lisa? nope...

Lenke til kommentar

synes verken muser eller stenger er spesielt pene, men det er vel det at man skal tenne på dem da.

ikke at de skal være spesielt attraktive.

Jeg kan bli jævlig kåt hvis jeg ser en kuk, men jeg synes ikke den er mye pen nei:P

fungerer så rart det det.

Lenke til kommentar
zandro: There we go again... Selvfølgelig kan man ikke sammenligne de tingene du prater om, det blir for dumt, men man kan likevel rangere noe etter hvor pent det er, og hvorfor skulle det bli feil å rangere musa over Eiffeltårnet?

6897088[/snapback]

OT:

Yes we do ;) Du lar deg forbausende lett å irritere, liker du ikke det jeg har å si så kan du jo alltids se en annen vei... men nok om det

Hvordan skulle du kunne avgjøre hva som er peneste av Eifeltåret o.l og ei mus

uten at de har noe til felles eller har ting du kan sammenligne? til min kjennskap så er det ingen som har prøvd å gjøre en slik sammenligning heller, det er ikke noe jeg blir å prøve på.

Og for de som ikke mener at en mus kan være pen, hvorfor tar da enkelte jenter plastisk inngrep for å pynte på kjønnsorganet hvist det ikke spillte noen rolle? (da utelukker vi missdannelse, sykdommer o.l)

Endret av zandro
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...