johanjr Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Holder på å lage en mal for brevoppkravskjema - kan lages enten i Word eller Excel. Brevoppkrav skjema er slik at man må skrive inn mottaker addr 4!!! steder - Finnes det en funksjon i word/Excel som gjør at man kan skrive inn i ett felt og teksten oppdaterer seg automatisk i de andre? PÅ forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Se her: http://pchelp.ncms.org/HelpDocs/Office/wor...word_tips_3.htm Lenke til kommentar
Solitaire Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvis du har det i Excell kan du jo bare sette cellen på de tre stedene lik den første? Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvordan setter jeg de 3 cellen lik den første da? Lenke til kommentar
Solitaire Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 hvis du har noe i celle B22 feks. og vil ha det samme i celle C23 så går du til celle C23 og skriver: "=B22" (uten gåsetegn) Hvis arket ikke oppdateres automatisk (skrudd av i settings) trykk F9 for manuell oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå