Kurt P Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 På søndag morgen så jeg en 86 modell - Mercedes Benz 300 E på nettet til 8000 kr.. Den var lagt ut dagen før seint på kvelden (heldigvis) og jeg ringte å sa jeg kom å kjøpte den med engang selvom mange hadde ringt, kunne de andre ikke komme før etter helga. Selgern var grei å sa at første mann til mølla fikk den.. Ting som må fikses før bilen er i utseende messig og kjøremessig godstand : skifte hjullager venstre bak, legge om dekk bak, ordne noen rusthull 2 steder på bilen (ingen rust som påvirker sikkerheten) Ellers er bil og motor i fin stand. For dere som ikke har så mye peil på bil, så kan jeg si med engang at dette er en 3 liters rekkesekser med 190 hester og manuell gir. Motor i seg selv er verdt 10 000 kr.. Luxus som følger med disse mercedesene er : ABS, El. vinduer, setevarmere, klimaanlegg, el. just. soltak, servo, oljetrykksmåler, turteller, klokke, bensinforbuksmåler (economy), rattlås, sentrallås, farget glass. Ligger bedre på veien enn de fleste nye mammabiler og sparker meget godt ifra selvfølgelig. Bilen er EU ok august neste år. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) å bensin forbruket? du kan uansett være glad det er manuell gir, har en kamerat som har automat på sin 230, og den er ikke akkurat bensingjærrig Endret 19. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Høres ut som et bra kjøp. 300 er vanligvis nokså dyre biler. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hadde ikke kjøpt den vist det ikke var for manuell kassa.. automat = Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) automat = thumbdown.gif nåja.. ikke dra alle biler med automat under en kam.. Turbodiesel + automat = ganske behagelig med automat faktisk men gratulerer med ny bil Endret 20. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
aurong Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 noen bilder og oppdrive? Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Gratulerer men fin bil. for og finne ut hvilke utstyr bilen din har Sett inn chassis nummeret her. Da får du opp hele smørbrød lista. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det var et knall kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå