Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gjorde et Meget godt kjøp på søndag !

Kurt P

Anbefalte innlegg

På søndag morgen så jeg en 86 modell - Mercedes Benz 300 E på nettet til 8000 kr.. Den var lagt ut dagen før seint på kvelden (heldigvis) og jeg ringte å sa jeg kom å kjøpte den med engang selvom mange hadde ringt, kunne de andre ikke komme før etter helga. Selgern var grei å sa at første mann til mølla fikk den..

Ting som må fikses før bilen er i utseende messig og kjøremessig godstand : skifte hjullager venstre bak, legge om dekk bak, ordne noen rusthull 2 steder på bilen (ingen rust som påvirker sikkerheten) Ellers er bil og motor i fin stand.

For dere som ikke har så mye peil på bil, så kan jeg si med engang at dette er en 3 liters rekkesekser med 190 hester og manuell gir. Motor i seg selv er verdt 10 000 kr..

Luxus som følger med disse mercedesene er : ABS, El. vinduer, setevarmere, klimaanlegg, el. just. soltak, servo, oljetrykksmåler, turteller, klokke, bensinforbuksmåler (economy), rattlås, sentrallås, farget glass.

Ligger bedre på veien enn de fleste nye mammabiler og sparker meget godt ifra selvfølgelig.

Bilen er EU ok august neste år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...