ChristR Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor drar Nate Dogg etter han har fått "The car full of hoes, and it's going real swell"? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor drar Nate Dogg etter han har fått "The car full of hoes, and it's going real swell"? 7003682[/snapback] "The Next stop is the East-Side Moteeeeeeeelllllllllll" . Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor drar Nate Dogg etter han har fått "The car full of hoes, and it's going real swell"? 7003682[/snapback] "The Next stop is the East-Side Moteeeeeeeelllllllllll" . 7003874[/snapback] Ja, da får jeg nesten sende stafettpinnen over til deg! ;P Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvilke rappere består rap-gruppen D-12 av? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kuniva, Kon Artis, Eminem, Bizarre, Swifty og Proof? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kuniva, Kon Artis, Eminem, Bizarre, Swifty og Proof? 7005153[/snapback] Er korrekt denne så du kan nok bare ta neste spørsmål var forøvrigt et ekstra medlem, bugz, men han døde i 98 eller 99 husker ikke helt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Kuniva, Kon Artis, Eminem, Bizarre, Swifty og Proof? 7005153[/snapback] Er riktig bortsett fra at Proof er død Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kuniva, Kon Artis, Eminem, Bizarre, Swifty og Proof? 7005153[/snapback] Er riktig bortsett fra at Proof er død 7007033[/snapback] Yeahyeah,neste spørsmål Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ok. Hvilken artist samples i Nas sin gode gamle låt It Ain't Hard To Tell, og hva heter sangen som samples? Det er forresten enklest å høre samplingen på versene, verre med refrenget. Kommer med hint hvis dere ikke har noen ide Endret 5. oktober 2006 av Oovz Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ok. Hvilken artist samples i Nas sin gode gamle låt It Ain't Hard To Tell, og hva heter sangen som samples? Det er forresten enklest å høre samplingen på versene, verre med refrenget. Kommer med hint hvis dere ikke har noen ide 7007246[/snapback] hørt på den lenge nå for å finne ut av dette, men kan det være michael jackson eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Ok. Hvilken artist samples i Nas sin gode gamle låt It Ain't Hard To Tell, og hva heter sangen som samples? Det er forresten enklest å høre samplingen på versene, verre med refrenget. Kommer med hint hvis dere ikke har noen ide 7007246[/snapback] hørt på den lenge nå for å finne ut av dette, men kan det være michael jackson eller er jeg helt på jordet? 7013000[/snapback] Du er så absolutt ikke på jordet. Korrekt artist, greier du å finne ut hvilken sang det dreier seg om? Edit: Som et hint kan jeg si at låta kommer fra det mestselgende album gjennom tidene. Endret 6. oktober 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 høres ut some et dyrt sample Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Samplingen stammer fra en låt på Thriller-skiva til Jackson. Og siden ingen greier spørsmålet, sier jeg svaret: Human Nature. Hør på de første 10 sekundene av den, og dere har det jeg lette etter. c3rfik, neste spørsmål please Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Samplingen stammer fra en låt på Thriller-skiva til Jackson. Og siden ingen greier spørsmålet, sier jeg svaret: Human Nature. Hør på de første 10 sekundene av den, og dere har det jeg lette etter. c3rfik, neste spørsmål please 7015219[/snapback] Jauda, hørte kun stemmen men greide ikke plasere selve låta. Litt seint svar pga fisketur uten napp but here it goes.. Hvilket plateselskap har lansert et par spill med kjente rappere som slåss mot hverandre? Temmelig lett egentlig Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Samplingen stammer fra en låt på Thriller-skiva til Jackson. Og siden ingen greier spørsmålet, sier jeg svaret: Human Nature. Hør på de første 10 sekundene av den, og dere har det jeg lette etter. c3rfik, neste spørsmål please 7015219[/snapback] Jauda, hørte kun stemmen men greide ikke plasere selve låta. Litt seint svar pga fisketur uten napp but here it goes.. Hvilket plateselskap har lansert et par spill med kjente rappere som slåss mot hverandre? Temmelig lett egentlig 7016047[/snapback] Utrolig enkelt Def Jam Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Samplingen stammer fra en låt på Thriller-skiva til Jackson. Og siden ingen greier spørsmålet, sier jeg svaret: Human Nature. Hør på de første 10 sekundene av den, og dere har det jeg lette etter. c3rfik, neste spørsmål please 7015219[/snapback] Jauda, hørte kun stemmen men greide ikke plasere selve låta. Litt seint svar pga fisketur uten napp but here it goes.. Hvilket plateselskap har lansert et par spill med kjente rappere som slåss mot hverandre? Temmelig lett egentlig 7016047[/snapback] Utrolig enkelt Def Jam 7017918[/snapback] exactomundo, rull ballen videre playboy Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvilke rappere er med på remixen "Deadly Combination"? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvilke rappere er med på remixen "Deadly Combination"? 7018280[/snapback] Er vel Big L og Tupac om jeg ikke hsuker feil... om det er rikstig får en annen ta neste sprsmål, gjerne en som ikke har fått spurt på en stund eller noe.. tar kvelden så good luck yall.... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hvilke rappere er med på remixen "Deadly Combination"? 7018280[/snapback] Er vel Big L og Tupac om jeg ikke hsuker feil... om det er rikstig får en annen ta neste sprsmål, gjerne en som ikke har fått spurt på en stund eller noe.. tar kvelden så good luck yall.... 7018323[/snapback] Nesten riktig, men du glemte en rapper Endret 7. oktober 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvilke rappere er med på remixen "Deadly Combination"? 7018280[/snapback] Er vel Big L og Tupac om jeg ikke hsuker feil... om det er rikstig får en annen ta neste sprsmål, gjerne en som ikke har fått spurt på en stund eller noe.. tar kvelden så good luck yall.... 7018323[/snapback] Nesten riktig, men du glemte en rapper 7020203[/snapback] Kan det vera Mr. Wallace? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå