stoltz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe, ting som omhandler religioner eller livssyn generelt er ikke helt min greie, men for å svare på spørsmålet ditt om hva de mener med det, så adresserer de vel alle svarte(?). Hvor kommer DJ Static fra? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stemmer. Mente den skulle være rimelig lett. Gogo. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilket album er også kjent som The Purple Tape? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilket album er også kjent som The Purple Tape? Only Built 4 Cuban Linx… ? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er vel min tur nå: Hva er Masta Ace's - Born To Roll singel også kjent som ? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeep Ass Niguh Korrekt! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva var artistnavnet til det tredje medlemmet i BDP sin originale lineup? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke snakk om KRS eller Scott La Rock. Begynner med D. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke snakk om KRS eller Scott La Rock. Begynner med D. D-Nice ? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er ikke snakk om KRS eller Scott La Rock. Begynner med D. D-Nice ? Very nice!! Venter i spenning på nytt spm. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tar et enkelt spm da: Hva heter Ken Ring's nye album og når kommer det ut ? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det heter Hiphop og kommer ut i (v)år. Får vi håpe. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det heter Hiphop og kommer ut i (v)år. Får vi håpe. Korrekt ! Siste nytt er vel at det kommer i mai, men det må tas med en klype salt.. Kjør i gang neste spm, Mr T Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nevn fem rappere fra Oxnard, California. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Madlib, Roc C, broren til Madlib aka. Oh No, M.E.D aka. Medaphoar. Har fire her, men syns du skal være litt snill her siden jeg aldri bruker Google til å finne meg fram til svaret. Black Mozart aka. Madlib er jo som vi vet produsent, men mener vel å huske at han rapper i Jaylib-albumet med J Dilla fra 2003? Endret 7. mars 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg skal være snill. Men du kunne jo ha huska f.eks. Wildchild og Declaime. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ingen har stilt et spørsmål, så jeg tar et jeg hvis det er greit Hvem fem rappere består BoneThugs N' harmony av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå