Big SturL Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Gruppa "The Dynospectrum" hadde i sin tid en rapper og en produsent som idag utgjør en annen profilert Rap-duo. Navn på artister og gruppa. Endret 24. desember 2008 av Big SturL Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du må nesten komme med et par hint. Selv har jeg ikke hørt om gruppen engang. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis ingen har svaret så foreslår jeg at det blir stilt et nytt spørsmål Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvilket år døde ODB? Bonus: Hva er den offisielle årsaken til hans død? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvilket år døde ODB? Bonus: Hva er den offisielle årsaken til hans død? Han døde i 2004, av en overdose Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hvilken diskusjon.no-bruker (og tidligere hiphop-tråden-poster) kan sees i en norsk hiphop-video, og hvilken sang er det? Aner ikke om noen tar den, kan fint gi hint om det blir for vanskelig. Edit: Begynte jeg og grave litt for å finne fram beviset på svaret, men nå finner jeg ikke en dritt og begynner å lure på om huet mitt bare finner på ting. Men er forsåvidt ganske sikker på at spørsmålet er svaret er riktig. Endret 31. januar 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er bare å begynne å gjette, da. Propaganda? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe, nei. Kan gi dere navn på brukeren hvis ingen tar den snart. Det er en god stund siden han postet, er ikke sikkert det er så mange "igjen" i tråden fra den tida som husker det. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Var det ikke lillebroren til El Axel som posta her back in the days? Det kan være han? Så da er det en El Axel/Equicez-video, aner ikke hvilken, men gjetter på Junta las Manos. Endret 1. februar 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Lillebroren til El Axel er korrekt. Junta Las Manos er ikke riktig, og jeg vil også ha brukernavnet. Endret 1. februar 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Brukernavnet er vel SwTMN aka Sweetman. Jeg får bare fortsette å gjette, Live from Pass It? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nope. Hint: I videoen ber vedkommende moren om penger. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ma, you got a hundred kroner or something? Barnslig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ny oppgave: Hva mener hiphoperne når de skriver "Peace to the Gods and the Earths" i takkelista i coverheftet? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er ikke det en idé om at alle mennesker stammer fra svarte? Dermed er de sine egne guder og bestemmer over sitt eget liv. Menn er gods og kvinner earths. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du er veldig inne på det. Wikipedia er mye flinkere til å utdype enn det jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå