DP Rusher Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er det Dead Presidents 2 du tenker på så er det Nas. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Er det Dead Presidents 2 du tenker på så er det Nas. Yopes, din tur . Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvilken gruppe ga i 97 ut albumet Doom, hvor halvparten er produsert av DJ Hi-Tek, og hele fem spor gjestes av Talib Kweli? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Exactly. You rock the spot. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gift of Gab fra Blackalicious? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Nei, men de er vel omtrent like feite. ^^ Vedkommende er kjent som DJ, hvilket også inngår som en del av artistnavnet hans. Fra Cali. Endret 1. desember 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Da vet jeg ikke. Han liknet utrolig på Gift of Gab. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vil få igang Hip-Hop-Quizen igjen, så jeg bumper denne helt fra desember! Vet dessverre ikke hvem DJ-en der er Thendrup... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hadde helt glemt denne. Det er DJ Rhettmatic. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Vi får prøve oss på denne igjen. Nevn minst to låter som har brukt Isaac Hayes' versjon av Walk On By som samplekilde. Endret 12. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Pete Rock - Walk on by og Biggie - Warning. Ikke hørt sistnevnte, så jeg venter på bekreftelse... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du har ikke hørt den? Dvs at du har juksa og brukt google? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Nei, jeg ramla over den da jeg skulle grave opp pete rock-sangen på youtube. Men at det kanskje er litt juks er ikke til å komme utenom edit: hvorfor jeg ikke bare hørte på sangen med det samme er litt uforståelig i ettertid. Men det er uten tvil Walk on by som er sampla her, bare for å bekrefte meg selv. Endret 12. august 2008 av athorb Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Det er helt riktig, ja. MF Doom - Dead Bent og Wu-Tang Clan - I Can't Go to Sleep (feat. Isaac Hayes sjøl) har sampla samme låt (men en annen del av den). Fyr laus med ny oppgåve. Endret 12. august 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 I Can't Go to Sleep er flott, ante ikke at det var Walk on By som er samplet. Jeg er lite kreativ, så; mer Hayes. Og denne gang litt lettere. Nevn én låt som har samplet mannens The Look of Love. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg vet Jay-Z har samplet den sangen. "Can I Live" hvis ikke jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå