DP Rusher Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Cash money millionaires? Yup. Hadde vel måttet godta Hot Boys og Big Tymers også når jeg tenker meg om. Du får velge neste spørsmål. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva er Soulfood? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva er Soulfood? Jeg regner med at du tenker på Goodie Mob sin sang. Trodde det hadde mer for seg, men ser at soul food er en beskrivelse av Afro-amerikansk mat. "Soul", kommer av at dette er adjektivet som flest forbinder med afro-amerikanere. Så soul food er afro-amerikansk mat. Men sangen er å foretrekke framfor maten! Sangen er dødsfet. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vil ikke være noen partypooper, men "Trodde det hadde mer for seg, men ser at soul food er en beskrivelse av Afro-amerikansk mat"? Med andre ord googlet du svaret? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vil ikke være noen partypooper, men "Trodde det hadde mer for seg, men ser at soul food er en beskrivelse av Afro-amerikansk mat"? Med andre ord googlet du svaret? Jepp, jeg googla soul food fort, kom opp at det var afro-amerikansk mat der. Svaret mitt var Goodie Mob sin sang, det googlet jeg ikke. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tja.. Javel. Det spørs vel hva som lå i spørsmålet. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tenkte mer på et album. Trodde hvertfall at ehs5 skulle vite dette. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Trim - Soulfood Volume 1 og 2? Eneste jeg kommer på ihvertfall. Tenkte på det, men trodde at du snakket om noe annet. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jupp, var det jeg tenkte på. En av dere får slenge opp nytt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvilken sang er beaten til Certified Gangstas samplet fra? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hint: Den originale sangen er på et album av Eazy E, Certified Gangstas er en Dipset-sang. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er det virkelig så vanskelig? Si ifra hvis jeg skal fortelle dere svaret, så får noen andre fortsette. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nei, sikkert ikke. Men jeg er for lat til og lete fram låtene. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 For the record: Jeg har aldri sagt at denne sangen er noe bra, er ikke noen Dipset-fan. Beaten er tøff. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Boyz in the hood ? Edit: Satan, for en harry intro. Endret 25. november 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvilken rapper spiller i filmen med samme navn? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ice Cube. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Hvem er det som synger i refrenget på Jay-Z låta "Dead Presidents"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå