athorb Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror at du uten fare kan slenge opp et nytt spørsmål. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Okay, nytt spørsmål: Hvem produserte låten "Throwback Rap Attack", og hvem rappet den? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Madlib produserte den ville beaten i sangen og Percee P flowa gjennom den big time. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Madlib produserte den ville beaten i sangen og Percee P flowa gjennom den big time. 9658827[/snapback] Riktig, keep it rollin . Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Nas hadde med en gjest, og kun en, i sin debyalbum Illmatic. Hvem var det? Bonus: Og hva er hans virkelige navn? Endret 8. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Faen, det vet jeg jo egentlig Frister å gå å sjekke, men skal prøve å komme på det innen noen svarer. Bonusspørsmålet kan jeg i det minste. Edit: Hvis du referer til Nas' virkelige navn. For å vite det virkelige navnet til gjesten, må jeg huske hvem gjesten er. Endret 8. oktober 2007 av Bob_3 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nå kan du se på bonusspørsmålet igjen. Sikter til den personen som gjestet albumet. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nas hadde med en gjest, og kun en, i sin debyalbum Illmatic. Hvem var det? Bonus: Hva er hans virkelige navn? 9664351[/snapback] Nåja, Pete Rock synger vel littegrann i refrenget til The World is Yours. Han du tenker på heter AZ, han heter egentlig Andre/Anthony(?) Cruz Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Faen, håpa Thendrup ikke var på, så jeg skulle få litt tid til å tenke. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er riktig. Men jeg burde omformulert meg. Jeg burde ha nevnt hvem som var den eneste MC-en som gjestet albumet. Shoot, Thendrup. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Faen, håpa Thendrup ikke var på, så jeg skulle få litt tid til å tenke. <{POST_SNAPBACK}> Beklager, beklager. Jeg skal spille litt Tupac for deg på hwradio etterpå som trøst. Det er riktig. Men jeg burde omformulert meg. Jeg burde ha nevnt hvem som var den eneste MC-en som gjestet albumet. Shoot, Thendrup. <{POST_SNAPBACK}> Hvem sto bak produksjonen på Outkasts debutalbum Southernplayalisticadillacmuzik? H-hint: Produksjonsteam som kaller seg Organized ... ? Endret 12. oktober 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 *Bump* Hvis ingen klarer oppgaven over kan jeg gjerne poste en ny? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Organized Noize. Post i vei, Dark Achon. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Ok, hvilken låt kommer disse linjene fra?(du kan også godt nevne artisten/artistene) As devils search for the secrets to immortality I alter my physical chemistry Walk through the valley of the shadow of death I exist even when no things are left Vibrations transcend space and time Pure at heart because I deal with the mind That's why I compose these verses Audible worlds my thoughts are now universes Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De linjene kommer fra Jeru The Damaja - Ain't The Devil Happy! Spørsmål: I hvilken undersjanger kan man plassere musikk fra A Tribe Called Quest og Gang Starr tidlig på 90-tallet? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fra hvilken by kommer produsenten Marco Polo? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Toronto. Hvilen sørstatsgruppe er kjent for å ha popularisert ordet bling bling, som i ettertid også har blitt oppført i Oxford english dicitionary? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Cash money millionaires? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå