Big SturL Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Reasonable Doubt Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Den franske gruppen Saïan Supa Crew består av medlemmer fra tre andre grupper. Nevn minst to av tre for å få rett. 9410306[/snapback] Explicit Samouraï, OFX og Simple Spirit. Glimrende gruppe, trodde jeg var nesten alene i Norge som likte de Endret 5. september 2007 av Solaar Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Syns Solaar skal få nytt spørsmål, i og med at noen rett og slett hoppet over Saian-spørsmålet. Var forresten OFX jeg visste om. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ok. Kommer ikke på noe i farten så tar en enkel en da: Hvem refererer til seg selv som Claude MC? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Wild guess: MC Solaar? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Wild guess: MC Solaar? 9457428[/snapback] Riktig - var vel litt obvious. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 C'mon thendrup, ax us sum o' dem kwestioneeez. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Je, je. Hvilken dansk gruppe står bak albumet "Ingen slukker the stars"? google er for pingler, men jeg spilte et par låter av dem i stad, så det burde ikke være for vanskelig Hint. Endret 11. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jepp. De anbefales. West coast gangsta-inspirert. Gjør en del greier med L.O.C. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hørte du spilte de på radioen, var ikke så verst nei. Hvem har et album kalt Hverdagsninja? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hørte du spilte de på radioen, var ikke så verst nei. Hvem har et album kalt Hverdagsninja? 9476217[/snapback] Vågsbygd Handy Knall skive btw Imangel på oppfinnsomhet i nattetimene tar jeg en lett en Hvem står bak Izzat the mixtape? Kom igjen ikke så vanskelig dette. samme karen som sto bak nokas mixtapen... gogo get it Endret 12. september 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 SA-G Første rapper ut på Enter the Wu (36chambers) er...........? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ghostface! Catch the blast of a hype verse Fra hvilke(t) land er Cilvaringz? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Første jeg tenker er tresko og tulipaner Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Du skal få for den. Oppfølgingsspørsmål: Han har sine røtter i et nordafrikansk land, du veit ikke hvilket? Ikke det, nei. Marokko var svaret. Endret 13. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jigga er i storslag, hva heter sangen og hvem disser han på sangen der han bl.a drar linjene "I keep my enemies close, give em enuff rope, they put themself in the air, i just kick away the chair" Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jigga er i storslag, hva heter sangen og hvem disser han på sangen der han bl.a drar linjene "I keep my enemies close, give em enuff rope, they put themself in the air, i just kick away the chair" 9490743[/snapback] Dig a hole, men dog litt usikker på om jeg er enig i at Hova er i storslag der, altså Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jigga er i storslag, hva heter sangen og hvem disser han på sangen der han bl.a drar linjene "I keep my enemies close, give em enuff rope, they put themself in the air, i just kick away the chair" 9490743[/snapback] Dig a hole, men dog litt usikker på om jeg er enig i at Hova er i storslag der, altså 9491132[/snapback] Jeg vet jeg har rett, så fortsetter bare, jeg: Hvilken sang er grunnlaget for Ghostface Killahs Dogs of War? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Ehrm, sykt vanskelig spørsmål har egentlig ikke peiling, kanskje noen burde poste et nytt snart hvis vi ikke får et svar innen i morgen? PS: Jeg vil tre støttende til om ingen klarer oppgaven over/poster en ny oppgave:ph34r: . Endret 4. oktober 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå