Bob_3 The Builder Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Vet, tenkte meg egentlig ikke om Men å holde nivået lavere i fremtiden kan være greit. Ikke utrolig lavt, men litt lavere enn tidligere spørsmål Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har ikke nas Kelis tatovert på seg? Mener jeg har hørt det en plass Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Stemmer det Fyr løs. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg synes denne quizzen var et fint tiltak, og vil gjerne holde liv i den. Derfor smeller jeg opp et nytt spørsmål, siden forrige bruker ikke benyttet muligheten. Hvem besto N.W.A av? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg synes denne quizzen var et fint tiltak, og vil gjerne holde liv i den. Derfor smeller jeg opp et nytt spørsmål, siden forrige bruker ikke benyttet muligheten. Hvem besto N.W.A av? 9410246[/snapback] Dr. Dre, Eazy E, Ice Cube og MC Ren, eventuelt også DJ Yella... Jeg kjører neste spørsmål, og håper dette svaret var ok: Den franske gruppen Saïan Supa Crew består av medlemmer fra tre andre grupper. Nevn minst to av tre for å få rett. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Så steg vanskelighetsgraden noe voldsomt. Jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Så steg vanskelighetsgraden noe voldsomt. Jeg har ikke peiling 9411249[/snapback] Dette burde ikke være så vanskelig for dem som er opptatt av andre ting enn amerikansk hiphop? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fransk rap har jeg aldri fått med meg Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fransk rap har jeg aldri fått med meg 9415842[/snapback] Sjekk ut Saïan Supa Crews album X-raisons. Er et helt sykt bra album... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg kan gi deg navn på noen av medlemmene i Saïan, men ikke hvilke grupper de opprinnelig kom fra. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg kan ett, kan jeg få nytt spørsmål? Sier ikke hva det er i tilfelle det er folk som vet om flere. Endret 4. september 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 La gutten få et spørsmål. Ingen som greide denna, og jeg ser gjerne at det er litt aktivitet i den tråden her Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva var det gamle kallenavnet til No I.D.? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sikkert mange denne blir enkel for: Hvor er Nikolay bak Foreign Exchange fra? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nederland? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva heter den første plata som ble gitt ut på Roc-A-Fella? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Debut-skiva til Jay-Z..Ah, husker ikke hva den heter nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå