Dark Archon Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hehe da tar jeg turen da Hvilken låt kommer disse strofene fra?: got ki's, comin from overseasCost a nigga two hundred G's I'm a street comando, Nino for example This lavish lifestyle is hard to handle So I got to floss cause I'm more like a boss playa Thug, branded to be a women layer So mny playa haters, imitaters steady swangin Make me wanna start back bangin Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 c3rfik, mener du EPMD? og jeg veit ikke hva det står for 6902475[/snapback] Ja skrev litt feil men har edited posten min... kissa er ganske så nerm. 6902532[/snapback] Står vel for Erik and Parish Make Dollars? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) c3rfik, mener du EPMD? og jeg veit ikke hva det står for 6902475[/snapback] Ja skrev litt feil men har edited posten min... kissa er ganske så nerm. 6902532[/snapback] Står vel for Erik and Parish Make Dollars? 6904250[/snapback] Jupp er riktig...... Making dollars men godtar den. Vet ikke hvor ballen ruller nå. reglene er litt uklare pga ikke noen tidsbestemmelser. Endret 20. september 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kan vel fortsette med Dark Archon siden han har postet et spørsmål? Hvilken låt kommer disse strofene fra?: got ki's, comin from overseasCost a nigga two hundred G's I'm a street comando, Nino for example This lavish lifestyle is hard to handle So I got to floss cause I'm more like a boss playa Thug, branded to be a women layer So mny playa haters, imitaters steady swangin Make me wanna start back bangin 6903836[/snapback] Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hehe da tar jeg turen da Hvilken låt kommer disse strofene fra?: got ki's, comin from overseasCost a nigga two hundred G's I'm a street comando, Nino for example This lavish lifestyle is hard to handle So I got to floss cause I'm more like a boss playa Thug, branded to be a women layer So mny playa haters, imitaters steady swangin Make me wanna start back bangin 6903836[/snapback] 2Pac feat. Big Syke, CPO & Danny Boy - Picture Me Rollin' Er vel Big Syke sitt vers? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hehe da tar jeg turen da Hvilken låt kommer disse strofene fra?: got ki's, comin from overseasCost a nigga two hundred G's I'm a street comando, Nino for example This lavish lifestyle is hard to handle So I got to floss cause I'm more like a boss playa Thug, branded to be a women layer So mny playa haters, imitaters steady swangin Make me wanna start back bangin 6903836[/snapback] 2Pac feat. Big Syke, CPO & Danny Boy - Picture Me Rollin' Er vel Big Syke sitt vers? 6904733[/snapback] Riktig, og yopes det er Big Syke som er på micen i det verset Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dette er for slapt folkens! Jeg poster et spørsmål: Hvilke medlemmer fra N.W.A lever fortsatt idag? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Dette er for slapt folkens! Jeg poster et spørsmål: Hvilke medlemmer fra N.W.A lever fortsatt idag? 6912307[/snapback] Hmm er vel Dr.Dre, ice cube , mc ren og dj yella som er igjen vel. Endret 21. september 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 stemmer vel, det, vel fyr opp en ny fråga Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Fyrer et spørsmål før jeg stikker og har en liten session med John Bkund. Denne er temmelig lett og burde bli løst fort, hvilke sko rocket run dmc og hvordan rocket de dem? får du rett svar og er 100% sikker så fyr løs neste mann. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Lakksko? Nevn 5 DangerMouse prosjekter! Glemte å svare skikkelig, Adidas shelltoes/ superstars uten lisser. Endret 22. september 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ghetto Pop Life The Grey Album Dangerdoom Gorillaz - Demon Dayz Gnarls Barkley dette er vel riktig Hva het den gamle gruppa til Busta Rhymes? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ghetto Pop LifeThe Grey Album Dangerdoom Gorillaz - Demon Dayz Gnarls Barkley dette er vel riktig Hva het den gamle gruppa til Busta Rhymes? 6914755[/snapback] Litt usikker om Busta var med der, men prøver Flipmode Squad. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Flipmode Squad er vel den nåværende gjengen hans. Gruppa jeg tenker på ga ut to album, i 91 og 93, og har blant annet lagd låter med A Tribe Called Quest. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Flipmode Squad er vel den nåværende gjengen hans. Gruppa jeg tenker på ga ut to album, i 91 og 93, og har blant annet lagd låter med A Tribe Called Quest. 6914883[/snapback] Leaders of the new school er det nok du tenker på Nå kommer noe helt basic her, nevn de 4 elementene i hip-hop. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Flipmode Squad er vel den nåværende gjengen hans. Gruppa jeg tenker på ga ut to album, i 91 og 93, og har blant annet lagd låter med A Tribe Called Quest. 6914883[/snapback] Leaders of the new school er det nok du tenker på Nå kommer noe helt basic her, nevn de 4 elementene i hip-hop. 6916421[/snapback] Breaking Grafitti MCing DJing Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Pop a new question love! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hm, ok. Hvem har produsert Snoop Dogg-låta The One and Only, og hvilken skive kommer den fra? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Swiss Beats, From Tha Churh To Da Palace. Dette er ren gjetning Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Swiss Beats, From Tha Churh To Da Palace. 6920122[/snapback] Det er ikke Swizz Beats nei. Han er wack, i motsetning til produsenten jeg er på jakt etter. From the Chuuuuch to da Palace er en sang, ikke et album. Sangen er med på albumet jeg leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå