0000000000 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hmm.. Svaret var Black Steve Nash, men siden kilden min har trukket det tilbake Må jeg beklage, og be om at noen andre stiller nytt spørsmål Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hvem er Mr. Walt? hint: (DJ Evil Dee) Endret 13. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg trenger minst ett ekstra hint Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Enta Da Stage, Da Shinin Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mr. Walt er et av medlemmene i tha beatminers Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kom an med nytt spørsmål, takk. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ah. Sorry. Hva var det første rap-albumet som solgte platina? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Run-DMC - Raising Hell? Eller kan det ha vært noe enda tidligere? Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Første som solgte platina?? platina er myyye... Grand Master Flash & The furiuos Five? White Lines kanskje? Eller Sugarhill gang- rappers delight? Eller må vi så seint som til Snoops Doggystyle? Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Første som solgte platina?? platina er myyye... Grand Master Flash & The furiuos Five? White Lines kanskje? Eller Sugarhill gang- rappers delight? Eller må vi så seint som til Snoops Doggystyle? 7542376[/snapback] Jeg holder en knapp på NWA Straight Outta Compton. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg er ganske sikker på at Oovz har rett. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det må da være som Oovz sier: Run-D.M.C. - Raising Hell Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Raising Hell med DMC er riktig. Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvashera? juleferie...? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Raising Hell med DMC er riktig. 7543267[/snapback] Ok, fett nok. Var rimelig usikker der, bra spørsmål! Så, hva skal jeg spørre om nå da.... På starten av låta B.I. vs. Friendship fra moment of truth-albumet til Gang Starr snakker Guru over en gammel beat. Teller kanskje som en separat skit, men samme det. De som har albumet skjønner hva jeg mener. Uansett, det jeg lurer på er hvor denne gamle beaten kommer fra? Sangnavn og albumtittel, please. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vil du gi ett hint til oss som ikke har albumet? Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Siden dette tydligvis har stoppet opp, kommer eg med nytt spørsmål. Vil ha tittelen på sangen, artisten og namnet på albumet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vers 1. This is the point of no return I could never go back Life without parol up state shackled and trapped Living in the hole, lookin' at the world through a crack But fuck that, I'd rather shoot it out and get clapped I've gone too far, there ain't no coming back for me Auschwitz gas chamber full of Zyklon-B Just like the spanish exterminating Tynos Raping the black and Indian women, creating Latinos Mother fuckers made me out of self richeous hatered And you got yourself a virus, stuck in the Matrix A suicide bomer strapped and ready to blow Lethal injection strapped down ready to go Don't you understand they'll never let me live out in peace Concreate jungle, guerilla war out in the streets Nat Turner with the sickle pitch fork and ma chatte The end of the world, mother fucker you not ready This is the point of no return and nobody can stop it Malcolm little running up before Elijah Muhammad The commedent killed the dinosaurs, changing the earth They love to criticize they always say I change for the worse Like prescription pills when you miss using them nigga The temple of nights when they took Jerusalem nigga And figured out what was buried under Soloman's temple Al Aksa the name is no coincidental I know too much to government is trying to murder me No coming back like cutting your writs open vertically How could the serpant be purposely put in charge of the country Genetic engineered sickness spread amongst me My people are so hungry that they attack without reason Like a fuckin' dog ripping off the hand that feeds him [Namn på artist] is treason to the patriot act So come and get me mother fucker cause I'm not coming back Vers 2. This is the point of no return nigga you better believe this Mary Magdalen giving birth to the children of Jesus The evolution of the world, bloody and dramatic Human beings killing monkeys to conquer the planet The kingdoms of Africa and Mesopotamia Machine gunnin' your body with depleated uranium This is the age of micro chips and titanium The dark side of the moon and contact with aliens I started out like Australians, criminal minded Broke into hell, tore it down, and built and city behind it South Paul, murderous, methadology nigga Remember that I'm just a man don't follow me nigga Cause once you past the point you can never go home You've got to face the possibility of dying alone So tell me mother fucker, how could you die for the throne? When you don't even got the fuckin' heart to die for your own It rains acid, one day the earth will cry from a stone And you'll be lookin' at the world livin' inside of a dome Comperized humanity living inside of a clone This is the place where the unknown is living and real Worm went to planet X and the seventh seal Universal truth is not measure in mass appeal This is the last time that I kneel and pray to the sky Cause almost everything that I was always ever told was a lie. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Imoortal tech; Point of no return, Revelutionary(?) Volume.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå