jakotech Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Henrik har heilt rett Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Henrik har heilt rett 7356233[/snapback] Hvilken amerikansk rapper er gift med halvbroren til han som er gjesteartist på Saïan Supa Crew-sangen "Give Praise"? Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Henrik har heilt rett 7356233[/snapback] Hvilken amerikansk rapper er gift med halvbroren til han som er gjesteartist på Saïan Supa Crew-sangen "Give Praise"? 7356618[/snapback] Ok... her må det være snakk om ei dame... Hip hop er så homofobt som man får det! Sian Supa Crew er glad i Reggae så jeg gjetter på at det er en av Marley-brødrene som var med der, og da blir det Lauryn Hill som er gift med Ziggy Marley Forøvrig er Sian Supa Crew helt genialt live! jeg har desverre kun sett en tv-overført konsert, men fy faaaaaan! Riktig eller?? hvis det er riktig(noe jeg er ganske sikker på...) så kan jeg jo slenge på et spørsmål... Hvem har gitt ut albumet Deep Green? Endret 25. november 2006 av Kasparf Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Henrik har heilt rett 7356233[/snapback] Hvilken amerikansk rapper er gift med halvbroren til han som er gjesteartist på Saïan Supa Crew-sangen "Give Praise"? 7356618[/snapback] Ok... her må det være snakk om ei dame... Hip hop er så homofobt som man får det! Sian Supa Crew er glad i Reggae så jeg gjetter på at det er en av Marley-brødrene som var med der, og da blir det Lauryn Hill som er gift med Ziggy Marley Forøvrig er Sian Supa Crew helt genialt live! jeg har desverre kun sett en tv-overført konsert, men fy faaaaaan! Riktig eller?? hvis det er riktig(noe jeg er ganske sikker på...) så kan jeg jo slenge på et spørsmål... Hvem har gitt ut albumet Deep Green? 7356750[/snapback] Correctemundo! Kan legge til at Saïan Supa Crew har gitt ut et livealbum nå.... Har ikke hørt det enda, though. Og det spørsmålet ditt var ikke fryktelig vanskelig, men noen andre kan få prøve å svare først:) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 JESS! Endelig ett jeg kan, N-Light-N er riktig Saian er råe live ja, så de på fabrikken i Oslo ifjor. Noe av det kuleste jeg har sett Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) JESS! Endelig ett jeg kan, N-Light-N er riktig Saian er råe live ja, så de på fabrikken i Oslo ifjor. Noe av det kuleste jeg har sett 7361266[/snapback] Korrekt!! N-Light-N, Son of Light, Lyset... kjært barn har mange navn!! Personlig synes jeg det er det beste hip hop albumet fra Norge! Fresh in any season er en kooooooooongeeeelåt! Din tur Mc KissaDuck... (måtte bare hiphopifisere navnet litt...) Endret 26. november 2006 av Kasparf Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kjært barn har mange navn ja, gi meg noen kallenavn på denne karen. Nevn gjerne 4-5 utgivelser også while ur at it Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kjært barn har mange navn ja, gi meg noen kallenavn på denne karen. Nevn gjerne 4-5 utgivelser også while ur at it 7361515[/snapback] Cee-lo, Suga Baby, Cee-Lo Green, Cee-Lo Sinatra, Lil' Buddha og kanskje også Gnarls Barkley kvalifiserer som et kallenavn? St. Elsewhere, Cee-Lo Green and his perfect imperfections og Cee-Lo Green is the soul machine. Og så er det vel en best of-samling, men husker ikke hva den heter. Jeje, noen andre kan take it away, jeg kommer ikke på mer spørsmål. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Da kommer jeg med et spørsmål, da. Fra hvilken låt kommer linjen: "og mamma sier jeg må slutte å drikke så, få meg god utdannelse og et vitnemål" Ikke verdens mest kjente rapper, kanskje. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ego Olsen, på dypt vann fra Straight Outta FY vol 2 Kul sang! Lenke til kommentar
chinaski Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hvem har produsert både t.i.'s "what you know" og young jeezys blåkopi "i love it"? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 DJ Toomp Vet det er riktig såå, nevn 3 låter som har brukt sample fra G.Clintons "Stoplight" Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Kan gjerne gi noen hints... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) For min del hadde hint vært fint, ja. Vet om 1. Endret 27. november 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg mener selfølgelig "flashlight" Death Certificate, Redman, Paid da cost... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeje, nytt sprøsmål noen.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvem er med på Chamillionaire's Ridin' Dirty UK Remix, sett bort i fra Chamillionaire? Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvem er med på Chamillionaire's Ridin' Dirty UK Remix, sett bort i fra Chamillionaire? 7385767[/snapback] Ein stund sida eg har høyrd den, lurer på om Sway var med på den, men sida eg ikkje kjem på fleir, får noken andre fullføra Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Stemmer det, er bare Sway. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Still ett nytt spørsmål da... Proppen trenger å bryne seg på no hip-hop quiz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå