Oovz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ok, da blir det et spørsmål relatert til avataren min. Nevn tre gjesteartister fra plata One Day It'll All Make Sense. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har man lov å sette på cden for å se om man kjenner igjen noen stemmer? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg gjetter siden jeg ikke har peiling i det hele tatt . Ol Dirty Bastard Warren G Busta Rhymes? Jeg har ikke den minste peiling Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Har man lov å sette på cden for å se om man kjenner igjen noen stemmer? 6900682[/snapback] Jeg skal gi dere et par hint. En gjesteartist har hatt en stor hit i sommer sammen med en undergrunns-DJ. En annen startet i sin tid en beef med en legende på en sang som var på nevnte legendes CD "Phenomenon". Den tredje er en kvinnelig soulartist som har datet Common og Andre 3000 fra Outkast. Ms. Jackson er faktisk en sang som snakker til moren hennes... Sett på cden hvis du må Endret 20. september 2006 av Oovz Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Gjetter litt her Erykah Badu (?!?) Ladies Love James ooog Må komme tilbake til den siste, undergrunnsDJ..? AZ?? edit; Hahaha, det må jo være Cee Lo! Endret 20. september 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Gjetter litt herErykah Badu (?!?) Ladies Love James ooog Må komme tilbake til den siste, undergrunnsDJ..? AZ?? 6901331[/snapback] 1. Korrekt 2. James Todd Smith ja, du tenker på legenden. Jeg er derimot ute etter han som disset nevnte LL Cool J på låta 4,3,2,1 fra Phenomenon-skiva. Kjente disselåter fra denne beefen inkluderer Second Round K.O. og Rip the Jacker. 3. Artisten jeg er ute etter har tidligere vært med i den legendariske sørstatsgruppa Goodie Mob. Nå gidder jeg ikke hjelpe dere mer EDIT: Cee-Lo er correctamundo. Nå er det bare en igjen. Endret 20. september 2006 av Oovz Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Okok, fatter nå. Det er jo selfølgelig Canibus Denne er lett; Hvem sa: Raaaaaaaaw ima givit to ya, wit no trivia Riktig sang godtas under tvil Endret 20. september 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Okok, fatter nå. Det er jo selfølgelig Canibus 6901478[/snapback] Det tok sin tid Sjekk ut sangen han er med på fra It'll all make sense. Han dreper Common verbalt. Liquid Aluminium like the T-2, a beast from the east part two comin' to see you Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Ja det tok en stund, måtte komme på ett nytt spørsmål. Hehe, ikkenoe googling her Beast from the east sangen er foresten jævla kul, lenge siden jeg har hørt den Endret 20. september 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Okok, fatter nå. Det er jo selfølgelig Canibus Denne er lett; Hvem sa: Raaaaaaaaw ima givit to ya, wit no trivia Riktig sang godtas under tvil 6901478[/snapback] Dette kan jeg wu fan som jeg er... Ugood på Da Myster of chessboxing Er 100% sikker på den der så jeg legger ut nytt spørsmål siden vi må få denne on the roll igjen Temmelig lett denne her også.. Hvem sa/sang/rappet: "Guess who's back in your motherfucking house, with a fat dick for your motherfucking mouth" Endret 20. september 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Ice Cube? Dere spør tydeligvis mer etter undrgrunnsaker og det har ikke jeg det miste peiling på Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Snoop Dogg, seff ny: Nevn minst fire Kool Keith-album; grupper, solo etc. Endret 20. september 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ice Cube? Dere spør tydeligvis mer etter undrgrunnsaker og det har ikke jeg det miste peiling på 6902340[/snapback] pøh undergrunnsaker? classic stuff detta her så langt Her kommer 4 album jeg har på pcen Black elvis Spankmaster Matthew Don't Crush It noen øvrige som er verdt og sjekke ut? har litt sånn blandede følelser for denne karen egentlig. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Øh, glemte du ikke noe? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 selvsagt riktig. De albuma der er kanskje litt ujevne. Du må høre Dr. Dooom, Dr. Octagon og det han gjorde med Ultramagnetic MC's Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Øh, glemte du ikke noe? 6902399[/snapback] Hva da? Skal sjekkes ut... sorry for at det ble litt off topic.. Hva står EPMD for? EPMD ikke EMPD Min tur? er ikke helt med her Eller jo skjønner hva du mener.. Men er litt rotete i dag så beklager Endret 20. september 2006 av c3rfik Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Øh, glemte du ikke noe? 6902399[/snapback] Hva da? Skal sjekkes ut... sorry for at det ble litt off topic.. Hva står EMPD for? 6902423[/snapback] Din tur og saker Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Dr. Octagon albumet er dritkult ja. Og jeg driter i reglene EDIT: eric and .... makin dollars parish? paul? peter? propaganda? jesus christ, jeg lover å roe meg litt ned i denne topicen Endret 20. september 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 c3rfik, mener du EPMD? og jeg veit ikke hva det står for Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 c3rfik, mener du EPMD? og jeg veit ikke hva det står for 6902475[/snapback] Ja skrev litt feil men har edited posten min... kissa er ganske så nerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå