Gå til innhold

Den store Hip-Hop Quiz-tråden


Dark Archon

Anbefalte innlegg

Det tenkes nok på James Bradley J.r som spilte trommer i Crazytown

 

Han var studiomusiker for Beastie Boys når de spilte inn Check Your Head, men et fullverdig medlem kan han ikke regnes som.

 

Er ganske sikker på at det er det som er rett så jeg tar et nytt spørsmål.

 

Hvem spyttet dette:

So when I empty out this clip, I'm changin the gun

The realer the beef, the longer the clip

Murder ya mans, I'm gone in the mist

Call this girl after dark so we talked the bitch

??

 

Gjerne ta med hvilken sang, album og hvem som gjestet låta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tenkes nok på James Bradley J.r som spilte trommer i Crazytown

 

Han var studiomusiker for Beastie Boys når de spilte inn Check Your Head, men et fullverdig medlem kan han ikke regnes som.

 

Er ganske sikker på at det er det som er rett så jeg tar et nytt spørsmål.

 

Hvem spyttet dette:

So when I empty out this clip, I'm changin the gun

The realer the beef, the longer the clip

Murder ya mans, I'm gone in the mist

Call this girl after dark so we talked the bitch

??

 

Gjerne ta med hvilken sang, album og hvem som gjestet låta

7310325[/snapback]

 

Det var riktig, så da får jeg et nytt riktig svar: Det må vel være jadakiss?

Lenke til kommentar
Snakker du om Jay-Z med Kingdom Come og Snoop Dogg med Tha Blue Carpet Treatment? De kommer jo ut i overimorgen, ikke i morgen.

7317669[/snapback]

 

Nei, det er ikke den kombinasjonen jeg er ute etter.

 

Og FYI har alle plater i Norge, med noen ekstremt få unntak, slippdato på mandager. Dvs. at både Snoop og Jay-z har release i Norge (og UK) i morgen, mens de i unaiten kommer ut på tirsdag.

Lenke til kommentar

ok.. nå er det bare å tenke litt høyt...

 

Hvem kommer med ny skive snart...

Jigga, 2pac, Snoop er nevnt... The Game har jo noe på gang, men om den kommer på mandag eller senere (evt har nylig kommet) er jeg liiitt usikker på... RZA, og det albumet jeg gleder meg mest til som kommer snart: Pharoe Monch

 

Game Beefer jo med de fleste... men jeg tror ikke 50 kommer med ny skive på mandag... De har jo gjort noe sammen, men ikke et helt album... Young Buck fra G-unit kommer snart med album da... kan det være dem? Eminem skal også komme med album snart, men ikke sååå snart...

 

Snoop og 2pac jobba en del sammen, men hvis det ble noen problemer her så kan man skylde på Suge Knight... 2 of amerikkkas most wanted heter vel skiva de gav ut sammen... mens vi er inne på 2pac-tråden; noen som skal gi ut noe best of Biggie..? Der hadde man hvertfall hatt et enkelt svar på oppgaven...

 

jeg er veldig usikker nå... men har jeg rett inni her en plass...? :hmm:

Lenke til kommentar
ok.. nå er det bare å tenke litt høyt...

 

Hvem kommer med ny skive snart...

Jigga, 2pac, Snoop er nevnt... The Game har jo noe på gang, men om den kommer på mandag eller senere (evt har nylig kommet) er jeg liiitt usikker på... RZA, og det albumet jeg gleder meg mest til som kommer snart: Pharoe Monch

 

Game Beefer jo med de fleste... men jeg tror ikke 50 kommer med ny skive på mandag... De har jo gjort noe sammen, men ikke et helt album... Young Buck fra G-unit kommer snart med album da... kan det være dem? Eminem skal også komme med album snart, men ikke sååå snart...

 

Snoop og 2pac jobba en del sammen, men hvis det ble noen problemer her så kan man skylde på Suge Knight... 2 of amerikkkas most wanted heter vel skiva de gav ut sammen... mens vi er inne på 2pac-tråden; noen som skal gi ut noe best of Biggie..? Der hadde man hvertfall hatt et enkelt svar på oppgaven...

 

jeg er veldig usikker nå... men har jeg rett inni her en plass...? :hmm:

7322115[/snapback]

 

Nei. Dere tenker for mye "inni boksen". Tenk litt utenfor boksen. Dere er alle sammen inne på noe, men den ene artisten er foreløpig ikke nevnt.

 

Et litt sleipt hint, kan være å ta en kikk på kulturo nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...