Shonah Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvem er mest kjent fra gruppen Lootpack? Her kan man benytte seg av oppslagsverk off topic: Dobermen vs. Superglue Shonah 7162035[/snapback] For min del må det være madlib. 7162308[/snapback] For min del også....kjør på Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvilket band er samplet på Tungtvanns "Bransjehora" og på ett av sporene på på Ghostface Killahs siste album? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 The Sylvers Stay Away From Me Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 The SylversStay Away From Me 7163963[/snapback] Hahaha, den kunne jeg også, takket være deg. Props for infoen hvis jeg aldri sa det til deg Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 The SylversStay Away From Me 7163963[/snapback] Hahaha, den kunne jeg også, takket være deg. Props for infoen hvis jeg aldri sa det til deg 7164582[/snapback] Det var helt korrekt, ja. Noen som vet om den er gitt ut på cd? Har lett og lett, men finner ikke.. Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 The SylversStay Away From Me 7163963[/snapback] Hahaha, den kunne jeg også, takket være deg. Props for infoen hvis jeg aldri sa det til deg 7164582[/snapback] Det var helt korrekt, ja. Noen som vet om den er gitt ut på cd? Har lett og lett, men finner ikke.. 7167392[/snapback] Den aktuelle låta befinner seg på albumet Sylvers 2 (med romertall, men det vet jeg ikke hvordan jeg får til på data...) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Da får vel jeg komme med ei ny oppgave. Nevn minst 10 Wu Tang-affiliates Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Da får vel jeg komme med ei ny oppgave.Nevn minst 10 Wu Tang-affiliates 7167566[/snapback] Hvis vi snakker om medlemmer så var de vel bare 9... ODB (RIP) Meth GZA RZA Ghostface U-god Raekwon Inspectah deck Masta Killa og for å få 10: Cappadonna kan jo stille et spørsmål... Hva slags jakke har Xzibit på videoen til papparazzi? på stranda... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Kasparf, det var ikke det jeg spurte etter. Wu Tang-affiliates dvs. ikke de 9 medlemmene, men alle dem rundt Endret 28. oktober 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Kasparf, det var ikke det jeg spurte etter.Wu Tang-affiliates dvs. ikke de 9 medlemmene, men alle dem rundt 7167789[/snapback] Kanskje enklere hvis du spør på norsk? Edit: eneste jeg kan komme på er Suns of Man, hvis det er slikt du er ute etter. Endret 28. oktober 2006 av Aldrack Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Mathematics Shyheim Bronze Nazareth Sunz of Man Killah Priest (kanskje litt juks mtp. det som står over, men men) Cappadonna Trife Da God ....jeg kan ikke flere! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Theodore Unit går vell som affiliates? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 MathematicsShyheim Bronze Nazareth Sunz of Man Killah Priest (kanskje litt juks mtp. det som står over, men men) Cappadonna Trife Da God ....jeg kan ikke flere! 7173355[/snapback] Må bare spørre. Er Killah Priest aff. med wu tang ? Husker jeg var ung og dum og hørte på dr. dre og eminem. Så det "parental advisor" merket på platene dems og trudde det var en "musikkgjeng", fant plata til killah priest og kjøpte siden jeg trudde han var med i den gjengen Men skiva var ikke dum den! *dumme meg* Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Da mangler vi to for et kollektivt riktig svar. Regner med produsenter regnes som tilknytta, så da slenger jeg på: 4th disiple og john the baptist... Da er vi vel i mål? Spørsmålet går til Oovz, siden han klarte flest? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 MathematicsShyheim Bronze Nazareth Sunz of Man Killah Priest (kanskje litt juks mtp. det som står over, men men) Cappadonna Trife Da God ....jeg kan ikke flere! 7173355[/snapback] Må bare spørre. Er Killah Priest aff. med wu tang ? Husker jeg var ung og dum og hørte på dr. dre og eminem. Så det "parental advisor" merket på platene dems og trudde det var en "musikkgjeng", fant plata til killah priest og kjøpte siden jeg trudde han var med i den gjengen Men skiva var ikke dum den! *dumme meg* 7174078[/snapback] Hehe, ja, han og Cappadonna er de to som regnes for å "nesten" være offisielle medlemmer i selve Wu-Tang Clan. Morsom historie forresten Nytt spørsmål kommer om ikke så lenge. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 MathematicsShyheim Bronze Nazareth Sunz of Man Killah Priest (kanskje litt juks mtp. det som står over, men men) Cappadonna Trife Da God ....jeg kan ikke flere! 7173355[/snapback] Må bare spørre. Er Killah Priest aff. med wu tang ? Husker jeg var ung og dum og hørte på dr. dre og eminem. Så det "parental advisor" merket på platene dems og trudde det var en "musikkgjeng", fant plata til killah priest og kjøpte siden jeg trudde han var med i den gjengen Men skiva var ikke dum den! *dumme meg* 7174078[/snapback] Hehe, ja, han og Cappadonna er de to som regnes for å "nesten" være offisielle medlemmer i selve Wu-Tang Clan. Morsom historie forresten Nytt spørsmål kommer om ikke så lenge. 7175112[/snapback] Cappadonna var vel teknisk med i Wu-tang clan en periode om jeg ikke blander litt her nå sorry off topic. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 MathematicsShyheim Bronze Nazareth Sunz of Man Killah Priest (kanskje litt juks mtp. det som står over, men men) Cappadonna Trife Da God ....jeg kan ikke flere! 7173355[/snapback] Må bare spørre. Er Killah Priest aff. med wu tang ? Husker jeg var ung og dum og hørte på dr. dre og eminem. Så det "parental advisor" merket på platene dems og trudde det var en "musikkgjeng", fant plata til killah priest og kjøpte siden jeg trudde han var med i den gjengen Men skiva var ikke dum den! *dumme meg* 7174078[/snapback] Hehe, ja, han og Cappadonna er de to som regnes for å "nesten" være offisielle medlemmer i selve Wu-Tang Clan. Morsom historie forresten Nytt spørsmål kommer om ikke så lenge. 7175112[/snapback] Siste OT fra meg, er forresten View From Masada jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Okay, sorry for treig respons, skolen krever sitt. Men nå er det spørsmålstid. Hvilken artist samples i refrenget til CunninLynguists feat. Kory Calico - Mic Like A Memory? Sangen kommer fra albumet Will Rap for Food. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Er det muligens Eminem? Edit; det var feil låt, det. Var vel Halfanimal jeg tenkte på. Endret 31. oktober 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå