cErfik Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 ok, hvilken halvgal og enormt tøff ræpper har ytret disse linjene (sangen er ikke så kjent, men stilen skal det være mulig å kjenne igjen): Chewbacca's not here I'ma do it for your circumcised niggaz don't realize my format is a palm spectrum to damage any rectum This is the real dinosaur funk which permitted G-Funk to play anally through the trunk a digital master was given to Sam Cooke and Jimmy Castor Kurt Cobain was here but ******** has novacaine Theoretically keepin puppies and the pedigree Small fetus brought Santa Claus to greet us Rappers know I'm equipped with Clorox and chemicals that'll burn off your lip Intestines investments hide money in your stomach Who can stop Pepto Bismol? Only a Gremlin eatin in Larry Parker like Gizmo As ************* girls open legs for beer kegs French toast and herbs were covered with giant eggs Livin small, people unequal challenge my thoughts No station or radio will understand The perfect enzyme is me with your brain in my other hand Suck my oil, yo Gudio tell em 7051147[/snapback] Er vel Dr. octagon dette her , som du fikk med innpå og høre på a while back med låten technical difficulties. Syke rim i den sangen ass. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 stemmer selvsagt 7055016[/snapback] I min mangel på oppfinsomhet tar jeg et kakestykke spørsmål, hvem ble drept først av biggie og pac? Tar noen feil på denne blir jeg lei meg ass. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Tupac (14 tegn suger!) Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Tupac (14 tegn suger!) 7055128[/snapback] Trur du lika godt kan komma med nytt spørsmål Edit: Se signatur om dere er usikre Endret 12. oktober 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvilke to rap-artister har vært med i flere sketsjer i "Chapelle Show"? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Common...? (14 tegn) 7063251[/snapback] Nopes Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvilke to rap-artister har vært med i flere sketsjer i "Chapelle Show"? 7059583[/snapback] Q-Tip? Og andre aner jeg ikke. Har ikke MTV, så ikke hate Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvilke to rap-artister har vært med i flere sketsjer i "Chapelle Show"? 7059583[/snapback] Q-Tip? Og andre aner jeg ikke. Har ikke MTV, så ikke hate 7063519[/snapback] Nopes . Vel, her er et hint: Dave Chapelle nevner navnet til gruppen de er en del av i mange sketjser. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg vet at RZA og GZA har vært med i en sketsj... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg vet at RZA og GZA har vært med i en sketsj... 7063735[/snapback] Korrekt, your turn Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 får ta en ganske enkel en, da Hvem fant opp scratching? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 får ta en ganske enkel en, da Hvem fant opp scratching? 7063906[/snapback] Var vel grandmaster flash dette her... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kan det være DJ Kool Herc? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 nej, det är nok fel 7064505[/snapback] Jøss har jeg alltid trodd... ikke les spoiler, er mest til thendrup. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): skulle sjekke wikipedia så nå ble jeg usikker her, men om du leser artikkelen om scratching så står det " Scratching is a DJ or turntablist technique originated by Grand Wizard Theodore, an early hip hop DJ from New York (AMG). Theodore developed scratching from DJ Grandmaster Flash " Den er litt sånn merkelig imo. At den ble funnet opp av førstnevnte. som utviklet det fra andremann Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) ingen har klart det ennå c3rfik: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Sånn som jeg har forstått det var det Theodor som utvikla scratchinga, mens Grandmaster Flash fant opp cutting, altså " Cutting: originated by DJ Grandmaster Flash the technique consists of "manually queueing up duplicate copies of the same record in order to play the same passage, cutting back and forth between them."(wikipedia). Theodor bygde på dette da han utvikla scratching. Jeg tror hvertfall jeg har rett Endret 13. oktober 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 ingen har klart det ennå c3rfik: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Sånn som jeg har forstått det var det Theodor som utvikla scratchinga, mens Grandmaster Flash fant opp cutting, altså " Cutting: originated by DJ Grandmaster Flash the technique consists of "manually queueing up duplicate copies of the same record in order to play the same passage, cutting back and forth between them."(wikipedia). Theodor bygde på dette da han utvikla scratching. Jeg tror hvertfall jeg har rett 7065357[/snapback] Thendrup: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ah okey, ble litt forvirra av den artikkelen hehe, men sånn som du forklarte det der virker det litt mer lokisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå