Gå til innhold

Teksten under skrivebordsikonene

rog56

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egenskaper -> Skrivebord -> Tilpass Skrivebord -> Web -> Ta bort alle haker

Hvis det er noe som er der som du vil beholde tror jeg du må leve med bakgrunnen.

Hvis det ikke er noen haker der heller, har jeg ikke flere forslag.

6896547[/snapback]

Takk for tips, men det nyttet heller ikke. På den andre brukeren er det slik jeg vil ha det, men kan ikke se noen forskjell i innstillingene..

Lenke til kommentar

Hvis det er noe som er der som du vil beholde tror jeg du må leve med bakgrunnen.

6896547[/snapback]

Takk for tips, men det nyttet heller ikke. På den andre brukeren er det slik jeg vil ha det, men kan ikke se noen forskjell i innstillingene..

6896616[/snapback]

har nå funnet ut av problemet.. takk for alle tips

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

6896547[/snapback]

6896616[/snapback]

6904157[/snapback]

Hadde vært fint om du kunne poste hva man skal gjøre for å fikse det. Sikkert fler enn meg som også lurer på det :p

Lenke til kommentar

6896547[/snapback]

6896616[/snapback]

6904157[/snapback]

Hadde vært fint om du kunne poste hva man skal gjøre for å fikse det. Sikkert fler enn meg som også lurer på det :p

6904451[/snapback]

DU går til Kontrollpanelet og åpner System.

Under Performance (Ytelse) finner du en liste over visuelle effekter. Den du skal slå på er nest nederst på listen.

En annen "løsning" er å slå velge "best ytelse", da slår du av alle visuelle effekter. Så setter du skrivebordsbakgrunnen til samme blåfarge ved å velge Windows Classic oppsettet :-) Da ser det kanskje litt kjedeligere og gammeldags ut, men dette er den innstillingen som krever minst maskinresurser. Og den er i tillegg veldig oversiktlig hvis du har mange ikoner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...