Frickyboy Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jippi, nå har jeg fått bekreftet at det var Hk`et som det var feil med og får et nytt hk som heter Abit KN8-ultra Så da var jo det i utgangspunktet som jeg tenkte da at det var hk`et som hadde tatt kvelden Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hyggelig for deg, da! (var denne tråden nødvendig?) Lenke til kommentar
Frickyboy Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Ja det mener jeg for jeg finner ikke igjen min gamle tråd som jeg spurte om hva som hadde skjedd med min hk som jeg hadde tidligere og derfor laget jeg en ny tråd. Men det forstod vell ikke du? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ja det mener jeg for jeg finner ikke igjen min gamle tråd som jeg spurte om hva som hadde skjedd med min hk som jeg hadde tidligere og derfor laget jeg en ny tråd. 6896440[/snapback] Mine innlegg Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Da tenker jeg vi stenger denne jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg