Gjest Yoshi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Siden dere liker bildet så godt kan dere se videoen!Enjoy! 6896922[/snapback] No dice. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det virker som vg har lite å skrive om for tiden. Hadde jeg hatt en slik jævel i foten min, så hadde jeg ikke gått med på å la den dø inni foten min. Jeg hadde krevd å få den operert bort!. Den var rett og slett ekkel. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvorfor ikke trampe litt ekstra hardt på den da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvorfor ikke trampe litt ekstra hardt på den da? 6897260[/snapback] *splætt* Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ja for all del, be norges største avis fjerne et bilde fordi et par pingler ikke tåler å se det Det er bare litt hud som stikker ut, hadde det vært et avkappa hode og innvoller elns så hadde jeg skjønt det. 6896895[/snapback] Faktisk så ville jeg heller sett et avkappa hode eller innvoller. Rart det der, men det er ikke like ekkelt .. . Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Dette så jo trivelig ut! Hvordan kan det være å gå med en sånn jævel inni foten mon tro....... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ja for all del, be norges største avis fjerne et bilde fordi et par pingler ikke tåler å se det Det er bare litt hud som stikker ut, hadde det vært et avkappa hode og innvoller elns så hadde jeg skjønt det. 6896895[/snapback] Faktisk så ville jeg heller sett et avkappa hode eller innvoller. Rart det der, men det er ikke like ekkelt .. . 6897326[/snapback] Det tror jeg endrer seg den dagen du ser folk som holder magesekken i hånda, eller folk som har fått tarmene vrengt ut gjennom rektum. Jeg tror ikke noe på at du synes de to tingene er like ekle, samme om du sier det eller ei Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det tror jeg endrer seg den dagen du ser folk som holder magesekken i hånda, eller folk som har fått tarmene vrengt ut gjennom rektum. Jeg tror ikke noe på at du synes de to tingene er like ekle, samme om du sier det eller ei 6897613[/snapback] Satser på at jeg aldri finner det ut . Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Siden dere liker bildet så godt kan dere se videoen!Enjoy! 6896922[/snapback] Så den. Ikke bra. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Var da ikke så ille det der. Har sett mye verre. :!: Pingler som ikke tåler å se litt sånn. Og hadde det vært meg som hadde en sånn så hadde jeg sikkert trampa den ihjel. Lenke til kommentar
MGL Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg ble bare nysgjerrig, prøver å se filmen, men den funker ikke for meg! Litt trist, hadde gledet meg til å se den marken krype rundt under huden hans Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg ble bare nysgjerrig, prøver å se filmen, men den funker ikke for meg! Litt trist, hadde gledet meg til å se den marken krype rundt under huden hans 6900147[/snapback] Den er nok for treig . Den kryper noen cm om dagen sier han. Lenke til kommentar
MGL Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Den er nok for treig . Den kryper noen cm om dagen sier han. 6900154[/snapback] Så teit Jeg hadde håpet den krøp rundt like raskt som den edderkoppen de stappa inn i den fyren i den første matrix filmen det var saker det! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 æsjæsjæsjæsjæsjæsjæsjæsj!! Og det verste er at han syntes det er tøft at han har en orm inni foten jeg hadde heller amputert foten ann å gått rundt med den inni der ass. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja for all del, be norges største avis fjerne et bilde fordi et par pingler ikke tåler å se det Det er bare litt hud som stikker ut, hadde det vært et avkappa hode og innvoller elns så hadde jeg skjønt det. 6896895[/snapback] Faktisk så ville jeg heller sett et avkappa hode eller innvoller. Rart det der, men det er ikke like ekkelt .. . 6897326[/snapback] Tro meg; det vil du ikke. Har sett noe sånt én gang, og etter det har jeg aldri rørt en link fra rotten.com (osv.) igjen. Husker det kom en slik link opp i Siste Ordet 4(eller 5 -- men det spiller da ingen rolle), og det ble selvfølgelig stor diskusjon rundt det der, da. Da ble det jo postet massevis av linker til ekle bilder, der personen som postet linken(e) skrøt av at han/hun ikke syns det var ekkelt. Etter jeg så den første linken, som inneholdt ordene "meat grinder" fra rotten.com, så turte jeg ikke en gang kikke litt i Siste Ordet 4(eller 5, som sagt) hele den dagen, og jeg var ekstremt forsiktig dagen etterpå. Kall meg gjerne en stor pingle, men jeg er en av de som ikke liker å se deformerte folk med avkappa hode. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 tøft, pingler hele gjengen untatt de som syns det samme som meg da Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 flaks mange av dere ikke så en dokumentar som gikk på animal planet for et par uker siden da, den var en del værre. Var vel ramsa opp de 5 verste eller noe, derblant fluelarver som levde i foten på en person. Og en stor larve som krabba rundt i hele beinet på ei dame, doktoren som tok den ut ble også sjokkert pga størrelsen på den. Er det ingen her som har hatt mark i magen eller noe da? det er jo ikke akkurat så veldig delikat det heller, selv har jeg heldigvis ikke hatt det, men katten min har Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ikke sååå ekkelt da... Men hadde nok hvert ekkelt og plutselig få beskjed av legen at du har en levende orm inne i foten! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 tøft, pingler hele gjengen untatt de som syns det samme som meg da 6900665[/snapback] Tøft? OT: Ormen var litt stilig, da, men hadde ikke likt å hatt en sånn selv. Spyr ikke av å se på det, men forstår dem som gjør det. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ultrafett party trix! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå