Gå til innhold

Kan noen be VG fjerne "Har levende orm i foten!"?


Saftis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja for all del, be norges største avis fjerne et bilde fordi et par pingler ikke tåler å se det  :roll: Det er bare litt hud som stikker ut, hadde det vært et avkappa hode og innvoller elns så hadde jeg skjønt det.

6896895[/snapback]

Faktisk så ville jeg heller sett et avkappa hode eller innvoller. Rart det der, men det er ikke like ekkelt .. :blush:.

Lenke til kommentar
Ja for all del, be norges største avis fjerne et bilde fordi et par pingler ikke tåler å se det  :roll: Det er bare litt hud som stikker ut, hadde det vært et avkappa hode og innvoller elns så hadde jeg skjønt det.

6896895[/snapback]

Faktisk så ville jeg heller sett et avkappa hode eller innvoller. Rart det der, men det er ikke like ekkelt .. :blush:.

6897326[/snapback]

Det tror jeg endrer seg den dagen du ser folk som holder magesekken i hånda, eller folk som har fått tarmene vrengt ut gjennom rektum. Jeg tror ikke noe på at du synes de to tingene er like ekle, samme om du sier det eller ei :wee:

Lenke til kommentar
Det tror jeg endrer seg den dagen du ser folk som holder magesekken i hånda, eller folk som har fått tarmene vrengt ut gjennom rektum.  Jeg tror ikke noe på at du synes de to tingene er like ekle, samme om du sier det eller ei :wee:

6897613[/snapback]

Satser på at jeg aldri finner det ut :).

Lenke til kommentar
Ja for all del, be norges største avis fjerne et bilde fordi et par pingler ikke tåler å se det  :roll: Det er bare litt hud som stikker ut, hadde det vært et avkappa hode og innvoller elns så hadde jeg skjønt det.

6896895[/snapback]

Faktisk så ville jeg heller sett et avkappa hode eller innvoller. Rart det der, men det er ikke like ekkelt .. :blush:.

6897326[/snapback]

 

Tro meg; det vil du ikke. Har sett noe sånt én gang, og etter det har jeg aldri rørt en link fra rotten.com (osv.) igjen.

 

Husker det kom en slik link opp i Siste Ordet 4(eller 5 -- men det spiller da ingen rolle), og det ble selvfølgelig stor diskusjon rundt det der, da. Da ble det jo postet massevis av linker til ekle bilder, der personen som postet linken(e) skrøt av at han/hun ikke syns det var ekkelt. Etter jeg så den første linken, som inneholdt ordene "meat grinder" fra rotten.com, så turte jeg ikke en gang kikke litt i Siste Ordet 4(eller 5, som sagt) hele den dagen, og jeg var ekstremt forsiktig dagen etterpå.

 

Kall meg gjerne en stor pingle, men jeg er en av de som ikke liker å se deformerte folk med avkappa hode.

Lenke til kommentar

flaks mange av dere ikke så en dokumentar som gikk på animal planet for et par uker siden da, den var en del værre. Var vel ramsa opp de 5 verste eller noe, derblant fluelarver som levde i foten på en person. Og en stor larve som krabba rundt i hele beinet på ei dame, doktoren som tok den ut ble også sjokkert pga størrelsen på den. Er det ingen her som har hatt mark i magen eller noe da? det er jo ikke akkurat så veldig delikat det heller, selv har jeg heldigvis ikke hatt det, men katten min har :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...