Saftis Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Blir kvalm hver gang jeg ser bildet av den ekle foten hans med en orm krabbende rundt inni. Artikkelen må vel ha vært på forsiden flere dager i strekk nå. ÆSJ! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ditto! Få det vekk. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Blir kvalm hver gang jeg ser bildet av den ekle foten hans med en orm krabbende rundt inni. Artikkelen må vel ha vært på forsiden flere dager i strekk nå. ÆSJ! 6896087[/snapback] Link? Ser ingenting jeg.... Har du prøvd å refreshe sia i det siste? Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 det lurer jeg og på Caddy.. link? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 JA!! er så forbanna lei det bilde Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Det byr meg egentlig imot å linke det, men her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130638 I skrivende øyeblikk ligger den i høyre kolonne på forsiden, ca. halvveis ned på siden. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Æsj ja så ekkelt, skjær den ut da. Vente på sånn gift skal ta knekken på den? Haha .. hadde ikke jeg venta på. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jeg blir og seriøst kvalm av det .. :/ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hadde pinadø røsket ut med bare hendene uten bedøvelse omgående jeg. Ditta va faderullan meg ekkelt. Endret 19. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Må være noen sarte sjeler her som kan bli kvalm av det Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ooooh, den likte jeg! Nesten som de insektene fra mumien! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Blir kvalm hver gang jeg ser bildet av den ekle foten hans med en orm krabbende rundt inni. Artikkelen må vel ha vært på forsiden flere dager i strekk nå. ÆSJ! 6896087[/snapback] But it's so pretty. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Blir kvalm hver gang jeg ser bildet av den ekle foten hans med en orm krabbende rundt inni. Artikkelen må vel ha vært på forsiden flere dager i strekk nå. ÆSJ! 6896087[/snapback] Din store pyse. Du skulle vært med meg på skolen, da hadde du besvimt. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det så jo ikke så ekkelt ut da! Hadde jeg sett det uten å ha visst hva det var, ville jeg nok ikke ha tenkt mer over det. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det så jo ikke så ekkelt ut da! Hadde jeg sett det uten å ha visst hva det var, ville jeg nok ikke ha tenkt mer over det. 6896788[/snapback] Enig at det ikke hadde vært ekkelt hvis man ikke veit hva det er. Men jeg VEIT hva det er, det er en ekkel orm som spiser og lever av deg. Og krabber rundt i foten din. =/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har dere ikke sett værre ting anbefaler jeg at dere logger av umiddelbart. Man blir herdet av å sitte på nett, men om dere ikke tåler dette kommer dere til å besvime første gang dere blir lurt inn på omglol, wowomg, eller liknende (inkluderer ikke mer enn navnet på siden, så jeg slipper warn. google om dere virkelig vil). Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ja for all del, be norges største avis fjerne et bilde fordi et par pingler ikke tåler å se det Det er bare litt hud som stikker ut, hadde det vært et avkappa hode og innvoller elns så hadde jeg skjønt det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Så dette, ja. Fy søren, X-files-vibber av en annen verden! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Siden dere liker bildet så godt kan dere se videoen! Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå