aslat Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har en SE k800i og er godt fornøyd bortsett fra at jeg ikke klarer å få den til å virke som 3g modem for min bærbare. Er det noen som har tips til ev. alternativ programvare en kan bruke? Datamaskinen og pc-en snakker fint sammen via BT, men når jeg skal prøve å koble til via ”Mobile Networking Wizard" så resulterer det i at dette programmet avslutter seg selv. Noen som vet hvilke modem en skal velge her etter å trykket på ”ny tilkobling” om jeg skulle komme så langt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har akkurat samme problem men får ikke til blutooth på pcen min, står NO DEVICE.. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sjekk at du har lastet ned oppsettet fra operatøren din, eventuelt kan Sony Ericssons egen hjemmeside være til hjelp. Det finnes også en egen guide for 3G oppsett på Sony Ericsson K800i den finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå