Xperia X10 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei, nå er det sånn at dvd-rommen ikke funker for the moment, og jeg trenger drivere til min nydelige monster allendale E6300. Har prøvd å lete på intel sida, men jeg finner bare en processor identification utility!? Noen som kan gi meg link? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Siden når trenger man prosessordrivere? Eksempelvis er AMD sine "drivere" vel bare drivere for Cool'n'Quiet-funksjonaliteten - ikke selve prosessoren. Om du ikke enkelt finner drivere på intel sine sider vil jeg tro ikke slikt er nødvendig. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Man trenger ikke driver for å bruke prosessoren. Bare hovedkort, skjermkort, lydkort, nettverkskort. Mvh Erling Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Takk. Men hvis jeg vil ha den nyeste bios'n, skal jeg bare laste ned nyeste bios herfra http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...ame=GA-965P-DS3 og flashe den? Eller er flashing ikke det jeg trenger å gjøre? En annen ting, jeg ser at everest oppgir mye rart/feil. Den vet ikke hva hovedkortet heter, ikke hva cpu'n heter, ei heller hva rammen heter. Felt Verdi Sensor egenskaper Sensor type ITE IT8712F (ISA 290h) GPU sensor type Driver (NV-DRV) Temperaturer Hovedkort 28 °C (82 °F) Aux 35 °C (95 °F) GPU 42 °C (108 °F) Maxtor 6L200R0 30 °C (86 °F) Kjøle vifter CPU 2885 RPM Kabinett 9000 RPM Spennings verdier CPU kjerne 1.17 V +2.5 V 1.79 V +3.3 V 3.38 V +5 V 5.03 V +5 V Hvilemodus 5.16 V VBAT batteri 3.02 V Temperaturene tror jeg stemmer, men se på turtallet til kabinett vifta (det er en zalman vf-900 cu som sitter på et 7800 gtx skjermkort, men heter kabinett vifte) Og hvorfor har jeg ikke 12 V og -12 V verdiene oppgitt på spenningsverdiene? Hvordan kan dette fikses? Endret 19. september 2006 av magenuss Lenke til kommentar
jaco Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Prøv med en bios oppdatering, mulig du har en som har en del barnesykdommer hehe Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Du trenger da ikke drivere for prosessor? En BIOS-oppdatering burde gjøre susen. Kan jo nevne at jeg har samme prosessor som deg, og at maskinen som bruker denne prosessoren kjører FreeBSD. Alt fungerte. Denne prosessoren fikk jeg som erstatning for en Prescott-prosessor som tok kvelden. Trengte ikke engang å reinstallere systemet ved bytte av hovedkort og prosessor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 For alle hk så henter man drivere på produsentens websider.. For Gigabyte GA-965P-DS3 er det her Med @bios kan man greit flashe i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå