Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken av disse mopedene?

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville valgt MH Furia. Furia er en bra moped, lik motor som Rieju MRX'en (AM6). Furia'en er noe eldre men den ser flott ut og har netopp hat service. MRX'en ser flott ut også, men det står at den trenger nytt stempel som sikkert er fordi den er skjært og det er ikke bra. Den er også trimmet, noe som jeg ville gjort selv hvis jeg skulle hatt det. Da vet du at den forige eigeren ikke rævkjørte den.

Jeg ville nok valgt Furia'en, men valget er opp til deg.

Mvh Erling

Lenke til kommentar

Tror det er litt mye. En kamerat sin MRX, samme årsmodell har bare gått 5000. Så flere mrx'r på autodb som har gått mellom 5-15k km.

Furian feks er jo 3 år eldre og har gått 5000 km mer.

edit: Du må ha lest feil, det står femti tusen, ikke fem tusen :p

Endret av Impetus.
Lenke til kommentar
hmm nja men forgassern og dyser er forskjellig på disse, derfor gjør furia sin motor til å være bedre AM6, men AM6 kan være forsatt en svakhet når det gjelder trimming. derimot Derbi og gilera,yamaha har AM6 og kan slite vis du ikke har en peiling på hva trimslag du skal ha.

6919512[/snapback]

Som nevnt før her så bruker furia den samme motoren som mrx`n. Hvorfor mener du AM6 kan være svakhet ved trimming?

Derbi har ikke AM6 motor nei, de bruker Derbi sin egen motor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Ville gått for den første om du absolutt skal gå for en av de to. Begge har blitt kjørt hardt virker det som så det er muligheter for at det er mere enn bare motoren som har fått kjørt seg skikkelig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
du burde velge rmxen, for furian er bare 50ccm, og det ser dumt ut og høres dumt ut. :thumbup:

7083507[/snapback]

Både RMXen og Furiaen er 50cc daa!

7083683[/snapback]

Hvor står det RMX? Er ikke RMX Suzuki? Her er det prat om Rieju MRX.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...