BighauG Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei igjen! nå lurer jeg på hvordan jeg kan installere .bin filer... Jeg har ikke funnet ut noe... HJELP! takk -BighauG- Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 hadde du sjekket ut forumet hadde du funnet ut av det. Går ut i fra det er cs du skal installere: chmod +x filen.bin ./filen.bin Lenke til kommentar
BighauG Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Takker... Jeg hadde litt dårlig tid så jeg orket ikke lete gjennom trådene! Men ja det er cs jeg skal installere, eller det er hl server greiene jeg skal installere! -BighauG- Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Når er en .bin fil ikke en .bin fil? Det er når det er flere filtyper som bruker .bin etter seg. Siden det nå er på det rene at det er hlds_l du skal installere, og det allerede er besvart, så vil jeg bare påpeke at cd-rom imager også distribueres med endelsen .bin Lenke til kommentar
BighauG Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 03:18, skrev BlueEAGLE:Når er en .bin fil ikke en .bin fil?Det er når det er flere filtyper som bruker .bin etter seg.Siden det nå er på det rene at det er hlds_l du skal installere, og det allerede er besvart, så vil jeg bare påpeke at cd-rom imager også distribueres med endelsen .bin Det er jeg faktisk klar over, men jeg regnet med at det ikke var det i dette tilfellet. Jeg er ganke ny i linux, men jeg tenker i blant ganske logisk! Men takk for raske svar! Lenke til kommentar
talisar Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 .bin betyr at det er en binær fil vel.)? Og at den inneholder rådata i en eller annen form:) være seg en kopi av cdimage eller en komponent til CS osvosv:) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 bin er forkortelse for binary, eller binær, og det refererer til to-tall systemet. Der problemet oppstår er når noen kaller en kjørbar fil (kompilert kildekode) for en binær fil. Dette er jo selvfølgelig ikke feil, men å kalle den for kjørbar (.exe fx) hadde eliminert dette "problemet". Egentlig så er det ikke noe større problem, men bare en saksopplysning. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå