kvakken Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Jeg skal være Dj på et ball, og jeg har tenkt å spille musikken min ifra den bærbare Acer Aspire 5670, og lurer på hvordan jeg skal koble opp min bærbare pc til 6, 500watts høytallere. (litt sprøtt da men) Har fått vite noe om forsterker men har ikke gått så dypt inn i dette enda så vet nesten ingenting, har lydkort: Soundblaster Pro og MS DirectSound kompatibelt lydkort. Takk for hjelp Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei!Jeg skal være Dj på et ball, og jeg har tenkt å spille musikken min ifra den bærbare Acer Aspire 5670, og lurer på hvordan jeg skal koble opp min bærbare pc til 6, 500watts høytallere. (litt sprøtt da men) Har fått vite noe om forsterker men har ikke gått så dypt inn i dette enda så vet nesten ingenting, har lydkort: Soundblaster Pro og MS DirectSound kompatibelt lydkort. Takk for hjelp 6895826[/snapback] du må sjekke først hvilken innganger har forsterker eller miks..... deretter kjøper du kabel, som er eksempelvis minijack -> phono e.l. og da er du DJ :-)...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå