sthlm Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har forsøkt meg på et dråpebilde. Prøvde litt S/H og sterk kontrast. Synes selv det ble tøft, men man blir jo alltid glad i sine barn. Hard kritikk tåles. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Bra fanget. Syns du har brukt litt stor blenderåpning her, tror det hadde blitt bedre om hele "plasket" var i fokus. Utsnittet er også litt for tett, skulle ønske det var mer plass. Det ble veldig pent i S/H, men dessverre en del støy. Hva med å ta et nytt bilde hvor det er mer plass rundt plasket, mindre blenderåpning? Tror det blir veldig bra da. (Et tips; Hva med å ta det i høydeformat? Det skaper mye spenning i bildet.) Stå på! Håper jeg ikke var altfor "kvass". Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Takk for kommentar. Neida, tåler såpass. Støyen er lagt til og bildet er beskjært i etterkant, så det kan fikses lett. Kan være enig i at det ville vært spennende med et slikt bilde på høykant. Jeg liker at deler er ute av fokus, men kunne kanskje ha hatt litt mer i fokus. Uansett, takk for kritikk. Skal tenke på det neste gang Noen fler? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Perfekt eksponert. Fine toner og kontrast. Det eneste som forstyrrer er de to lyse vertikale stripene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå