Gå til innhold

RAM-slots på Fujitsu Siemens Amilo Pro v2045?

etcreature

Anbefalte innlegg

Jeg har en laptop av denne typen, og har tenkt å oppgradere RAM til 2x512 istedenfor de 2x256 som ifg dokumentasjonen skal være installert fra fabrikken.

Problemet er at jeg kun finner 1 ram-slot, denne ligger rett vedsiden av wlan-brikken ser det ut som. Kan vel ikke være integrert RAM av noe slag? Står jo at det skal være 2 slots, og max 2GB...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en laptop av denne typen, og har tenkt å oppgradere RAM til 2x512 istedenfor de 2x256 som ifg dokumentasjonen skal være installert fra fabrikken.

Problemet er at jeg kun finner 1 ram-slot, denne ligger rett vedsiden av wlan-brikken ser det ut som. Kan vel ikke være integrert RAM av noe slag? Står jo at det skal være 2 slots, og max 2GB...

6895760[/snapback]

Tror den andre er under tastaturet om jeg ikke husker feil..

Endret av JonTj
Lenke til kommentar

Men hvordan i huleste skal man få byttet denne uten å bryte garantien?

Ifg FS helpdesken må man SENDE INN maskinen på autorisert verksted for å oppgradere RAM, ellers brytes automatisk garantien... Talentløst opplegg spør du meg...

Ble deretter henvist til infocare, men gidder faen meg ikke å betale 800 spenn for å oppgradere en SODIMM-modul, og gjør jeg det selv så kan jeg altså kysse garantien farvel... Og garanti er jo ganske viktig på en laptop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...