kesse Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg flytter til Oslo i Januar, men kommer begynner ikke på skole før i August. Derfor lurer jeg på om noen vet om noe jeg kan bedrive tiden min med mens jeg venter! Gjerne studier eller "kurs". Alle forslag er velkommene! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva skal du studere? Forelesninger er jo åpene for alle, så du kan jo bare gå på forelesninger i det du skal studere. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Hva mener du nå? Hvis jeg feks vil gå opp som privatist i et fag ved høgskolen så kan jeg bare møte opp?? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva mener du nå? Hvis jeg feks vil gå opp som privatist i et fag ved høgskolen så kan jeg bare møte opp?? 6896297[/snapback] Hvis du f.eks skulle studert fysikk ved UiO, så kunne du bare gått på fysikkforelesninger selv om du ikke var student enda. Bare for å ha noe å gjøre. Da ville du også vært bedre forberedt. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Skjønner! Det skal jeg sjekke ut, takk takk!! Andre forslag? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Enkelte program har også studiestart i januar; skoleåret trenger ikke nødvendigvis gå fra august til juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå