Jada-jada Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hei! Jeg har fått en skikkelig ubehaglig opplevelse med min HP 6005. Skjermen flimmrer og nesten alt har blitt rosa, og under oppstart og sort skjerm så er det mange hvite stiper som beveger seg aktivt. Jeg tror det er hovedkort/skjermkort som det er noe galt med? er det noen som har hørt om noe lignene eller vet hva dette kan være for noe? Flaks for meg så hadde jeg hatt maskinen i 13 dager i dag så det blir angrefrist og sannsynelig en annen maskin en 6005 denne gangen.... Endret 19. september 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Jeg har fått en skikkelig ubehaglig opplevelse med min HP 6005. Skjermen flimmrer og nesten alt har blitt rosa, og under oppstart og sort skjerm så er det mange hvite stiper som beveger seg aktivt. Jeg tror det er hovedkort/skjermkort som det er noe galt med? er det noen som har hørt om noe lignene eller vet hva dette kan være for noe? Flaks for meg så hadde jeg hatt maskinen i 13 dager i dag så det blir angrefrist og sannsynelig en annen maskin en 6005 denne gangen.... 6895540[/snapback] Prøvd med en annen skjermkort driver da? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Jeg har fått en skikkelig ubehaglig opplevelse med min HP 6005. Skjermen flimmrer og nesten alt har blitt rosa, og under oppstart og sort skjerm så er det mange hvite stiper som beveger seg aktivt. Jeg tror det er hovedkort/skjermkort som det er noe galt med? er det noen som har hørt om noe lignene eller vet hva dette kan være for noe? Flaks for meg så hadde jeg hatt maskinen i 13 dager i dag så det blir angrefrist og sannsynelig en annen maskin en 6005 denne gangen.... 6895540[/snapback] Dersom du bruker angrefristen, vil nok butikken sette seg på bakbena når den kommer inn, og hevde at du ikke leverer tilbake i samme stand som du fikk den. Benytt DOA istedet. DOA-fristen på samtlige HP-maskiner er 30 dager, og er faktisk ment å benyttes på produkter som ryker før den tiden, i motsetning til angrefrist, som ikke har noe som helst å gjøre med defekte produkter. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hei! Jeg har fått en skikkelig ubehaglig opplevelse med min HP 6005. Skjermen flimmrer og nesten alt har blitt rosa, og under oppstart og sort skjerm så er det mange hvite stiper som beveger seg aktivt. Jeg tror det er hovedkort/skjermkort som det er noe galt med? er det noen som har hørt om noe lignene eller vet hva dette kan være for noe? Flaks for meg så hadde jeg hatt maskinen i 13 dager i dag så det blir angrefrist og sannsynelig en annen maskin en 6005 denne gangen.... 6895540[/snapback] Dersom du bruker angrefristen, vil nok butikken sette seg på bakbena når den kommer inn, og hevde at du ikke leverer tilbake i samme stand som du fikk den. Benytt DOA istedet. DOA-fristen på samtlige HP-maskiner er 30 dager, og er faktisk ment å benyttes på produkter som ryker før den tiden, i motsetning til angrefrist, som ikke har noe som helst å gjøre med defekte produkter. 6896201[/snapback] Jeg har snakket med de og de satte seg ikke på bakbeina i det hele tatt, og det er butikken som kommer til å kreve evt DOA erstattnings maskin fra HP og jeg får kreditert pengene mine tilbake via angrefristen. En annen ting som er veldig viktig til at jeg ikke ville registere maskinen som DOA selv er at da ville jeg fått en ny 6005 tilbake mens på denne måten så står jeg fritt til å velge meg et annet produkt.... NB- antiloop!! Det er nok ikke så enkelt som et driverproblem...(prøvd det) Endret 19. september 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har snakket med de og de satte seg ikke på bakbeina i det hele tatt, og det er butikken som kommer til å kreve evt DOA erstattnings maskin fra HP og jeg får kreditert pengene mine tilbake via angrefristen. 6896488[/snapback] Butikken ordner DOA med deg hvordan de måtte ønske det. De kunne ganske enkelt gitt deg alle pengene tilbake, men med angrefrist slipper de jo unna litt av fraktutgifter. Siden de vil få full erstatning tilbake fra leverandøren sin, forundrer det meg ikke at de foretrekker å la deg betale frakten tilbake på angrefrist Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Jeg skulle legge med egen kvittering på fraktkostnaden så da regner jeg med at den også blir kreditert Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Vel da fikk jeg bekreftelsen fra Amentio på at pengene er kreditert min konto inkl frakt frem og tilbake. De fikk inn maskinen i går og den ble krediter kl 10.35 i dag så det kaller jeg god service hvis noen skulle lure på firma Amentio i et sånt tilfelle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå