Gå til innhold

God Gratis pop-up blokker samt alt det andre ...

Anbefalte innlegg

har nå en stund vært uten adware, spyware osv. programmer så jeg trenger en som er gratis hvis noen kunne komme med noen forslag så hadde det vært fint. Kom gjerne også med linker ;)

Det skal ike være et som sier det er gratis å 2uker seinere krever at du kjøper/ registrer det for å forsette med det som så alt for mange gjør :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med Opera eller Firefox vil du ikke lengre bli plaget av popups. Du vil heller aldri mer få automatisk installert spyware/adware/toolbars og du vil kunne besøke de aller, aller fleste nettsider i hele verden uten frykt for at det skal kunne kjøres et script som tar over maskinen.

Begge produktene er 100% gratis.

Lenke til kommentar
har nå en stund vært uten adware, spyware osv. programmer så jeg trenger en som er gratis hvis noen kunne komme med noen forslag så hadde det vært fint. Kom gjerne også med linker ;)

Det skal ike være et som sier det er gratis å 2uker seinere krever at du kjøper/ registrer det for å forsette med det som så alt for mange gjør :realmad:

6895491[/snapback]

ad-aware og spybot serach and destroy er gratis og meget gode tatt i betrakning at de er gratis. :) har desverre ikke link her, men søk på google så finner du. popup blocker er ikke noe problem, bare skift nettleser.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Hmm, adaware-se personal er vel greit da...og spywaredoctor ruler vel..men det koster penger

6895630[/snapback]

jepp, spyware doctor bruker jeg selv, og mener det er det beste spyware prog. som finnes :) Går jo an å få det til gratis, men ikke innenfor lovlige grenser :)

Lenke til kommentar
jepp, spyware doctor bruker jeg selv, og mener det er det beste spyware prog. som finnes :)  Går jo an å få det til gratis, men ikke innenfor lovlige grenser :)

6895661[/snapback]

Kan godt komme med forslag til de som koster peng, men jeg har jo ikk ulov til å spørre om de ulovlige måtene ...

Så lenge det ikke koster meg noe peng er det greit og de har vel det meste på thepiratebay.org ;)

Lenke til kommentar
jepp, spyware doctor bruker jeg selv, og mener det er det beste spyware prog. som finnes :)  Går jo an å få det til gratis, men ikke innenfor lovlige grenser :)

6895661[/snapback]

Kan godt komme med forslag til de som koster peng, men jeg har jo ikk ulov til å spørre om de ulovlige måtene ...

Så lenge det ikke koster meg noe peng er det greit og de har vel det meste på thepiratebay.org ;)

6895679[/snapback]

av de du kan betale for kan jeg iallefall absolutt anbefale spyware doctor, den er helt rå. tar alt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...