The Ghost Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 har nå en stund vært uten adware, spyware osv. programmer så jeg trenger en som er gratis hvis noen kunne komme med noen forslag så hadde det vært fint. Kom gjerne også med linker Det skal ike være et som sier det er gratis å 2uker seinere krever at du kjøper/ registrer det for å forsette med det som så alt for mange gjør Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Med Opera eller Firefox vil du ikke lengre bli plaget av popups. Du vil heller aldri mer få automatisk installert spyware/adware/toolbars og du vil kunne besøke de aller, aller fleste nettsider i hele verden uten frykt for at det skal kunne kjøres et script som tar over maskinen. Begge produktene er 100% gratis. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) har nå en stund vært uten adware, spyware osv. programmer så jeg trenger en som er gratis hvis noen kunne komme med noen forslag så hadde det vært fint. Kom gjerne også med linker Det skal ike være et som sier det er gratis å 2uker seinere krever at du kjøper/ registrer det for å forsette med det som så alt for mange gjør 6895491[/snapback] ad-aware og spybot serach and destroy er gratis og meget gode tatt i betrakning at de er gratis. har desverre ikke link her, men søk på google så finner du. popup blocker er ikke noe problem, bare skift nettleser. Endret 19. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Hvor finner jeg Mozzila firefox hende da ? Har egentli alltid vurdert det Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvor finner jeg Mozzila firefox hende da ? Har egentli alltid vurdert det 6895610[/snapback] gå på google og søk på mozilla firefox + download eller noe sånt så kommer det opp. eller du kan gå på download.com og søke etter det der Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmm, adaware-se personal er vel greit da...og spywaredoctor ruler vel..men det koster penger Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Vet dere om en sånn "alt i en" program med alt det surre inni isteden for så mange programmer ? [Liker best å holde meg til et program] Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmm, adaware-se personal er vel greit da...og spywaredoctor ruler vel..men det koster penger 6895630[/snapback] jepp, spyware doctor bruker jeg selv, og mener det er det beste spyware prog. som finnes Går jo an å få det til gratis, men ikke innenfor lovlige grenser Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Vet dere om en sånn "alt i en" program med alt det surre inni isteden for så mange programmer ? [Liker best å holde meg til et program] 6895656[/snapback] av de jeg vet om må du betale for. Endret 19. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 jepp, spyware doctor bruker jeg selv, og mener det er det beste spyware prog. som finnes Går jo an å få det til gratis, men ikke innenfor lovlige grenser 6895661[/snapback] Kan godt komme med forslag til de som koster peng, men jeg har jo ikk ulov til å spørre om de ulovlige måtene ... Så lenge det ikke koster meg noe peng er det greit og de har vel det meste på thepiratebay.org Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jepp, spyware doctor bruker jeg selv, og mener det er det beste spyware prog. som finnes Går jo an å få det til gratis, men ikke innenfor lovlige grenser 6895661[/snapback] Kan godt komme med forslag til de som koster peng, men jeg har jo ikk ulov til å spørre om de ulovlige måtene ... Så lenge det ikke koster meg noe peng er det greit og de har vel det meste på thepiratebay.org 6895679[/snapback] av de du kan betale for kan jeg iallefall absolutt anbefale spyware doctor, den er helt rå. tar alt. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 av de du kan betale for kan jeg iallefall absolutt anbefale spyware doctor, den er helt rå. tar alt. 6895690[/snapback] Å den er alt i en pakke ? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 av de du kan betale for kan jeg iallefall absolutt anbefale spyware doctor, den er helt rå. tar alt. 6895690[/snapback] Å den er alt i en pakke ? 6895703[/snapback] nei den tar alt av spyware og slikt. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Alt i en pakke: http://www.hitmanpro.nl/ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Russisk side jo Har du den selv quakie ? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Russisk side jo Har du den selv quakie ? 6895764[/snapback] Nederlandsk ja, du skjønner vel knappen "download"? . Ja, jeg har den. Har desverre ikke fått testet den enda, men skal vel det snart. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Nederlandsk Uups Du skjønner vel knappen "download"? . Det skulle ikk evære noe problem vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå