hkarlsen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Heisann! Vi er 4 karer som bor i et kollektiv og vurderer å bytte ISP. Chello Ultra gir oss _sjelden_den hastigheten vi skal ha, og her prismessig dyr. Vi ser etter 20 mbit løsninger, og da ser jeg at Bluecom og Dataguard begge har dette for oss. Dataguard sier at linjetypen vår er FG, og avstand til sentral er 799 (meter?) Dataguard tilbyr fast ip, og mulighet for 4 iper i tillegg. Dette er vel bare et poeng hvis alle skal kjøre 4 servere hver, eller er det et poeng jeg misser her? Vi bor midt i byen i Oslo, så hva tror folk om hastigheten? Input på kundeservice og vilkår? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har en ting å komme med: Styr unna BlueCom! Grunn? Søk i forumet og du vil finne grunner nok. Lenke til kommentar
hkarlsen Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Nextgentel er jo også et alternativ, faktisk litt billigere også. Men har erfart før at kundeservicen hos de er heller dårlig. Har de blitt noe bedre? Hvordan er linjene dems i Oslo? Lenke til kommentar
fetter`n Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Nextgentel er jo også et alternativ, faktisk litt billigere også.Men har erfart før at kundeservicen hos de er heller dårlig. Har de blitt noe bedre? Hvordan er linjene dems i Oslo? 6895601[/snapback] Heisann! Vet ikke hva som er best for deg men eg ville berre si at eg har hatt Dataguard i 3-4 år no og dei er meget seriøse. Har aldri hatt noen store problemer, modemet mitt gikk han en gang. Tok en tlf og forklarte problemet, to dager senere kom nytt i posten. Det kaller eg service. Viss det er noe en lurer på får en alltids svar av dem viss du ringer. Så min erfaring med Dataguard er ihvertfall helt topp. Eg holder til på vestlandet og her yter dei ihvertfall meg bra service og gode stabile linjer. :-) Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hold deg langt unna Bluecom. Makan til dårlig kundeservice har jeg sjelden sett. Har vært kunde i årevis, men nå har jeg byttet. Ventelo har klart å ødelegge den engang så gode ISP'en. MVH TommyL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå