Gå til innhold

Nokia N70en min kræsjer!


Me04

Anbefalte innlegg

Hjelp! Nokia N70en min kræsjer. Det var idag formiddag at den ikke ville inn på meny. Jeg prøvde å slå den av men den ville ikke. Så da tok jeg ut batteriet og prøvde igjen. Den slo seg på og jeg gikk inn på meny. Så gikk jeg inn på den mappa som heter egne eller noe sånt så kræsja den der. Så slo jeg av den ved åfjerne batteriet og så slo jeg den på igjen. Nå ville den ikke inn på meny en gang. Klokka eller ingenting annet virka heller. Jeg slo den av igjen ved å fjerne batteriet og slo på igjen. Klokka virka men så fort jeg trykker på en knapp stopper den og klokka slutter og virke og også signal greia. Dette gjorde jeg mange ganger men det samme skjer hele tida. Enten så komme jeg inn på meny men så kræsjer den hvis jeg går inn i en mappe eller så kommer jeg ikke inn på meny. :(

 

Så da kom jeg bort til dataen og tok i ledningen. dataen fant telefonen men når jeg klikker filbehandling så stopper den og så sier den at telefonen ikke svarer eller noe sånt. :no::cry::ermm:

 

Så gikk jeg inn på Nokia Software updater for å reinstallere den. Men der skjer samme ting. Daten sier at telefonen ikke svarer. :cry::cry::no:

 

Kan noen være så snille å hjelpe meg!JEg vet ikke hva jeg skal gjøre! Finnes det en annen måte å starte mobilen på nytt uten å slå den på? Uansett, hjelp meg! Vær så snill! :cry::innocent::(

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok den med til verksted :cool: og de sa at de måtte sende den videre! Så jeg ga den til dem! Har noen av dere anelse omk hvor mye dette vil koste meg? Hvis dere vet så vær så snill si ifra! Og jeg fikk vite at det kanskje tok 14dager før den var fikset. Tror dere at jeg kan få den om 14dager eller eller er sjansen veldig liten? :ermm::(

Lenke til kommentar
jeg fikk en! Den er helt råtten! Siemens s55 tror jeg.

Men hvot mye vil det koste? :innocent:

6911064[/snapback]

Det avhenger av reklamasjon og garanti og de tingene der.

 

Når du leverte inn telefonen, fikk du nok beskjed om at hvis skaden ikke dekkes av garantien, er du pliktig tl å betale hva det koster å fikse telefonen.

 

Det kan bli dyrt, hvis det ikke dekkes.

 

Hvor leverte du den inn?

Lenke til kommentar

Jepp, det gjøre den helt som før. :thumbup:

Da jeg var og henta den bare ga hun den til meg uten å se på den! Fordi da jeg bare på vei ut av rommet merka jeg at mobilen ikke hadde den der kamera tasten på siden. :!: Hehe... jeg bare unnskyld kan jeg få tasten min? Så begynte hun å le. Og ga meg et helt nytt tastatur! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...