Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm

Anbefalte innlegg

Har lest flere slike emner men enda ikke funnet en løsning på mit problem.

Skrur på maskinen men skjermen vil ikke vise noe bilde... skjermen ser ut til å få strøm siden "på" knappen lyser når jeg skrur den på.

Selve maskinen kjører bra, utenom at det ikke kommer noe "pip" når jeg skrur den på.

Maskinen er ganske gammel (Ca. 3 år tenker jeg), lenge siden jeg har byttet ut noen deler.. har hatt lignende problem tidligere men da tokk jeg frem støvsugeren og renset maskinen (utrolig mange problemer som er løst med den støvsugeren :!: ) og den fungerte bra igjen.

Et annet problem som kom nyligt er at maskinen ikke skrur seg på når jeg trykker på "start" knappen.. den skrur seg på automatisk når jeg plugger til strømmen eller 3-4 sek. etter jeg slo på strømmen.

Jeg har prøvd å ta ut alle delene og renset lit for støv, ser ikke ut til å funke..

Maskinvare

Ram: Twinmos 512 (1 brikke) Tror det er PC 2100 (?)

Skjermkort: Asus Geforce 4 Ti 4400 + Ekstra visfte montert på skjermkort "Artic cooling)

Strømforsyning: Den som fulgte med kabinettet, "chieftech Dragon" tror jeg. Står ATX 12v. Max 360w. På den knappen bak på kabinettet står den på 230 (?)

Skjerm: LG Studioworks 900b 19"

Prosessor: øøøh, er ikke helt sikker :blush: ikke celeron eller soe sånt.. tror det er AMD XP prosessor 1600+

Endret av SimenBastian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...