Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc'en fryser under spilling..

Anbefalte innlegg

opplevde nylig at maskinen maskinen frøys til mens jeg spillt company of heroes..

spillet fungerte fint i ca 15-20 min før det pluteslig stoppet helt opp og jeg ble nødt til å restarte maskinen..

verre var det at jeg deretter fikk problemer med å få maksinen på windows igjen, med feilmeldinger som "cpu'en fungerer ikke eller har blitt forandret", men cpu'en ser ut til å funke fint ellers, så jeg er helt på villspor her..

hva kan feilen være??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
opplevde nylig at maskinen maskinen frøys til mens jeg spillt company of heroes..

spillet fungerte fint i ca 15-20 min før det pluteslig stoppet helt opp og jeg ble nødt til å restarte maskinen..

verre var det at jeg deretter fikk problemer med å få maksinen på windows igjen, med feilmeldinger som "cpu'en fungerer ikke eller har blitt forandret", men cpu'en ser ut til å funke fint ellers, så jeg er helt på villspor her..

hva kan feilen være??

6895321[/snapback]

har du tatt av kjøleribba og sett etter at cpu'n sitter skikkelig i sokkelen? kommer du ikke inn i windows i det hele tatt?

Lenke til kommentar
maskinen startet opp etterhvert.. det er det som er det rare.. cpu'en ser ikke ut til å være skadd til vanlig.. men spillet fryser hver gang på samme måten og den feilmeldingen jeg nevnte har dukket opp flere ganger..

6895541[/snapback]

har du sjekka temperaturene?

Lenke til kommentar
har lurt litt på temp.. temperaturen på cpu'en ligger rundt 60 grader tror jeg.

6897374[/snapback]

vel det er egentlig litt i varmeste laget. kan nok hende den kutter og ikke vil starte med en gang fordi den blir så varm. har du overklokket? sjekket at kjøleribba sitter godt og at du har hatt på kjølepasta?

edit: forresten hvilken cpu har du?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...