Jcarlsen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Inputtene for lyd og mikrofon på framsiden av pc'n min fungerer ikke. De bak gjør..noen tips om hvordan jeg kan få dem til å fungere? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Inputtene for lyd og mikrofon på framsiden av pc'n min fungerer ikke. De bak gjør..noen tips om hvordan jeg kan få dem til å fungere? 6895307[/snapback] hvis du hadde sånn alltid, så må du inn i kabinett og koble litt kabler. det kunne vare fint å vite, hva slags hovedkort/kabinett du har ?!?!. Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hvordan i allverden finner jeg fram til det hovedkortet da? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hvordan i allverden finner jeg fram til det hovedkortet da? 6895549[/snapback] er det produsert PC ?.... eller har du satt den sammen selv ?.... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 porten frampå må kobles inn på enten hovedkortet eller lydkortet, avhengig av om du har standalone lydkort du bruker, eller lydkort integrert inn i hovedkortet. Hovedkortet har pins som du kan sette nedpå en tynn kabel som kobles i kabinettet bak der kontakten står. Disse kablene komemr som regel med kabinettet. Hvis det er en ferdig-pc så er de sansynligvis allerede koblet, men dersom det er en selvbygg PC så må du selvfølgelig gjøre den koblingen selv. Dersom det er ferdigkjøpt PC + at du har standalone lydkort, så kan det være at kablene gårt inn til hovedkortets lydkort, men windows fremdeles bruker ditt standalone kort. Da må du enten flytte kablene til lydkortet, eller velge at windwos skal bruke lydkortet integrert i hovedkortet. -Stigma Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hvordan velger jeg det da?? er stasjonær pc som jeg kjøpte ferdigbygd fra fujitsu siemens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå