Zyb Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! jeg skal investere i dette hovedkortet: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129000&mlevel=080700 med en intel core 2 duo 6600 og denne kjøleren: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SCYMINE&mcat=c175 . Jeg lurer så på om noen vet om denne kjøleren passer på hovedkortet, eller om den kommer i konflikt med noen komponenter? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Har samme hovedkort og prosessor selv. Jeg har en doning av en kjøler selv (Noctua NH-U12), den er cirka 7 cm "tykk" og har fortsatt en klarering ifra på noen cm. ifra kjøleribben "bak". Så jeg tror den kan passe. Endret 21. september 2006 av Sean M. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har samme hovedkort og prosessor selv. Jeg har en doning av en kjøler selv (Noctua NH-U12), den er cirka 7 cm "tykk" og har fortsatt en klarering ifra på noen cm. ifra kjøleribben "bak". Så jeg tror den kan passe. 6906264[/snapback] Vurdere å skaffe meg samme kjøler selv. Har samme hovedkort, men ikke samme CPU (E6400). Lurer på hvordan du har montert kjøleren? Har du montert den slik som på tegningen under? hk.bmp Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Har samme hovedkort og prosessor selv. Jeg har en doning av en kjøler selv (Noctua NH-U12), den er cirka 7 cm "tykk" og har fortsatt en klarering ifra på noen cm. ifra kjøleribben "bak". Så jeg tror den kan passe. 6906264[/snapback] Vurdere å skaffe meg samme kjøler selv. Har samme hovedkort, men ikke samme CPU (E6400). Lurer på hvordan du har montert kjøleren? Har du montert den slik som på tegningen under? 6960915[/snapback] Hvis jeg skulle satt den slik ville kjøleribbene på hk komme i kontakt med ribbene på cpu kjøler'n. Valgte heller å montere den slik at den blåser ut bak. KONGE kjøler, klarer å holde prosessoren nede på 25 grader selv om den er oveklokket! Endret 29. september 2006 av Sean M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå