Gå til innhold

Hvor mye ville dere gitt for denne?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt nye deler til pc'en for ikke lenge siden (under en mnd) men angrer nå på kjøpet siden jeg innser at jeg ikke burde kjøpt 939 å heller burde kjøpt Conroe system, som jeg tenker på å kjøpe nå.

det jeg ikke vil selge er:

Har ett X1900XT 512MB,

200GIG harddisk

580watt strømforsyning og kabinett selvfølgelig :p

det jeg vil selge er:

Asus A8N-SLi Premium Hovedkort (under en mnd gammelt)

AMD x2 4600+ s939 (under en mnd gammel)

og to minnebrikker type Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB

Har en mp3 spiller som jeg skal levere tilbake fordi at den aldri virker, levert den kanskje 3-4 ganger før og når jeg får ny tar det en uke før den streiker også. Så nå er jeg lei av det og tar pengene tilbake, som er 2500. (noen som vet om jeg kan?)

Har også 2000 fra stipend, dvs at jeg nå har ca 4500 +PC salget, så lurer på om noen kunne sagt hva de ville betalt for Hovedkortetm Prosessoren og Ram'en min.

All hjelp blir tatt imot med glede :cliche!:

EDIT: Hadde vært kult om noen kunne satt opp en liten handleliste for meg med ett budsjett på 4500kr +det du ville betalt. Helst Crossfire/SLi kompatibelt hovedkort, pluss om HK er vifteløst også.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en mp3 spiller som jeg skal levere tilbake fordi at den aldri virker, levert den kanskje 3-4 ganger før og når jeg får ny tar det en uke før den streiker også. Så nå er jeg lei av det og tar pengene tilbake, som er 2500. (noen som vet om jeg kan?)

6895270[/snapback]

Kan svare deg sånn nogenlunde på dette. Etter hva jeg mener jeg har hørt har du ikke KRAV på å få pengene tilbake, men en tilgodelapp. Men det normale er at du etter så mye om og men som oftest får bestemme om du vil få en ny vare eller pengene tilbake, men dette må du snakke med selger om. Hvis de er vrange og nekter å gi deg pengene tilbake kan du jo si litt om dette forumet og at det tar deg ca. 1.5 minutt å legge ut navnet på butikken og anbefalle alle å holde seg laaaaaaaaaaangt unna dette stedet.

Lenke til kommentar

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig retningslinjene for denne kategorien.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi.

• Døme på gode emnefelt:

• Verdi-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år

• Verdi-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD

• Dell P4 2.4GHz 3 år gammel verdi?

Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc, deler el.!

Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den.

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...