HaxyQ Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei, hver gang jeg skal enten åpne eller starte filer i zip, (dette gjelder både med og uten WinRAR) så får jeg denne meldingen: Bilde Hva er feil, og hva må jeg gjøre får å fixe det? Takker for svar. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei, hver gang jeg skal enten åpne eller starte filer i zip, (dette gjelder både med og uten WinRAR) så får jeg denne meldingen: BildeHva er feil, og hva må jeg gjøre får å fixe det? Takker for svar. 6895223[/snapback] gjelder det alle filer eller bare patchen på bildet? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Det gjelder alle... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) CRC, eller Cyclic Redundancy Check, er en metode for å sjekke om innholdet i ei Zip-fil (eller hvilken som helst annen fil) er endret. Dersom innholdet er endret er det mest sannsynelig at innholdet er skadet, og dermed ubrukelig. En annen, men mindre sannsynelig mulighet, er at fila har intensjonelt blitt endret/oppdatert uten at CRC checksum'en er oppdatert deretter. Da er innholdet korrekt, men CRC feil, og programmet vil anta at fila er skadet og avbryte opperasjonen. Mere info om CRC-metoden til å finne feil/endringer i data er tilgjengelig her. Endret 20. september 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå