DuckDuckGoose Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Jeg trenger en mikrofon til min minidisc spiller. Skal spille inn mine egne sanger med bare meg og gitaren og trenger en grei mik å bruke til dette. Budsjett er på ca 1000,-.. Kan ikke så mye om mikrofoner, så trenger litt hjelp her.. Altså, bare mikken, ingenting annet! Takk Edit: Er det noen forresten som vet hvordan denne er? - Hama 46112 Directional Microphone Stereo RMZ-12 Zoom - Endret 19. september 2006 av alansmith Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 har en mikk jeg til min minidisc spiller. altså du er klar over at den ikke blir klar og litt vrengt lyd? blir ihvertfall det på min og den betalte jeg mer enn 500 spenn for husker jeg hehe. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hmm.. det hørtes jo litt rart ut.. en kamerat hadde en sony minidisc med en sony md mikrofon, og den lyden ble veldig fin.. kommer kanskje litt an på hva slags mikk og hva slags md man har.. jaja.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 grei mener du? det blir ikke kvalitets lyd på den. har hatt flere mikker og md'r. ingen av dem kan måle seg med ordentlig lydkort og mikk. altså er du bare ute etter en grei mikk? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 ja, jeg er ikke ute etter studiolyd, bare bedre enn den mikken til 198,- jeg har nå En mikk som passer til en stemme og en gitar som gir et helt greit resultat er det jeg er ute etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå