Gå til innhold

Problem med HDMI kabel.....


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde og putte en HDMI kabel fra pcen min og til TVen min, de funka med en gang men når jeg skulle snu tven min så løsna den kabelen og datt ut...... Da slo jeg av pcen og putta i kontakten igjenn for og prøve men nå funka den plutselig ikke, skjermen var bare helt svart...... Prøvde igjenn senere den dagen og funka de pluteslig igjenn, men når jeg skulle skifte oppløsning så ble skjermen helt svart igjenn, og jeg måtte skru av pcen.... Og nå funker den ikke!?!?! prøvde ista men skjermen var bare helt svart..... Hvorfor funker den bare av og til da?

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en DVI-HDMI kabel fra PC til projektor, og på min maskin er det slik at hvis jeg har en videofil åpnet når jeg bytter kabel fra LCD-skjermen til prosjektoren og tilbake igjen, så blir det ikke bilde. Mulig det hjelper for deg også, det vil si å vente med å starte Media Player / Winamp etc til ETTER at du har koblet til TV'en. Oppløsningen skal forandre seg automatisk så lenge TV'en er plug & play, jeg kjører 1280x1024 på LCD-skjermen og 1280x720 på prosjektoren, men trenger ikke å stille dette manuelt når jeg bytter skjerm, det går av seg selv.

Lenke til kommentar
Jeg bruker en DVI-HDMI kabel fra PC til projektor, og på min maskin er det slik at hvis jeg har en videofil åpnet når jeg bytter kabel fra LCD-skjermen til prosjektoren og tilbake igjen, så blir det ikke bilde. Mulig det hjelper for deg også, det vil si å vente med å starte Media Player / Winamp etc til ETTER at du har koblet til TV'en. Oppløsningen skal forandre seg automatisk så lenge TV'en er plug & play, jeg kjører 1280x1024 på LCD-skjermen og 1280x720 på prosjektoren, men trenger ikke å stille dette manuelt når jeg bytter skjerm, det går av seg selv.

6895437[/snapback]

 

Jeg kan ikke bytte kabel mens pcen står på?

Lenke til kommentar
  • 16 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...