Pebino Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er det noen Nordmenn som spiller FO2 over internett? Jeg spiller endel sjøl, under nicket Pebino.. Hadde vært morsomt med noen Nordmenn online.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 flat out 2 er genialt ja lagrer denne tråden på favoritter... du finner meg som "GTsagen." har runna spelet 2 ganger.. og speler ein del online... får vell seinare avtale noen race med deg Lenke til kommentar
commi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Bra spill, har ikke spilt det så altfor mye, men er morro online . Jeg kjører som regel rundt i den mest herpa bilen etter et par runder Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 speler det ofte på lan... har to kompisser her som omtrent har flytta bort hit, pga flat out 2.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Spiller det som oftest på LAN jeg også. Nicet mitt er BroomBrooom, men spiller ikke så mye online da, bare en gang i blant. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 se etter nicket mitt <-- er online av og til. Det spilet *eier* Lenke til kommentar
OHell Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 E de spelet freeware, eller må de kjøpast i butikken?? Ka går de ut på? Er det til å Anbefale? Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 E de spelet freeware, eller må de kjøpast i butikken?? Ka går de ut på? Er det til å Anbefale? Nei, spillet er ikke freeware.. Det må kjøpes i butikken\Bestilles ifra internett, men det er garantert verdt pengene. Spillet går i hovedsak ut på Destruction Racing, som jeg liker å kalle det.. 8 biler, en bane. Kræsj så mye du kan, men kom først til mål Et ganske så morsomt spill, anbefales på det sterkeste.. Iallefall online Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spiller det som oftest på LAN jeg også. Nicet mitt er BroomBrooom, men spiller ikke så mye online da, bare en gang i blant. 6901062[/snapback] broom broom... synes eg har sett det navnet før innenfor flat out 2 online... kanskje eg har kjørt mot deg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå