Syar-2003 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har du prøvd noe kraftigere PSU enn den InWin saken . Kikket på web sidene dems og 350w er oppgitt som peak (aka' q-tek watt) . Kasta sjøl et InWin kabinett som var blitt stygt i sommer med en 350w PSU inkl. som ikke var stabil med mitt tidligere nforce2 system engang. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har midlertidig fikset mitt problemt.. Har to PCI-E porter.. Den ene er 16x, og den er andre er kun 8X. Så jeg putta kortet der, og det virker... Så nå må jeg bare forte meg og få update BIOS'en.. Men nå er jeg på skola, så rakk ikke.. Komme hjem, haste og update.. Lykke til videre dere andre! Janse.. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Leverte den inn til forhandleren idag, og de sa det mest sannsynligvis var CPU eller HK som var defekt. Håper å få en ny del iløpet av uken. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har i dag sendt en mail til Netshop som jeg kjøpte pcen av å spurt om de kunne se på det på verkstedet sitt... håper på svar i morgen og håper å tror at de kommer til å si ja til å ta en titt på den, er jo tross alt der mesteparten av pcen er kjøpt... Kan vi alle da ta en liten bønn om at pcen min fixes før ferien... me wanna go 2 infected lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå