Gå til innhold

Kjøp av 360 spill på nettet

-iL-

Anbefalte innlegg

NTSC er det amerikanske systemet, PAL det europeiske. På videogamesplus.ca selger de kun NTSC-utgavene, og hvis de står oppført under Region Free der, funker de 100% på en europeisk Xbox.

6901729[/snapback]

Men er det slik at tv-en må støtte NTSC, eller konverterer xboxen til PAL-signaler?

6903237[/snapback]

Godt spørsmål.. Tror ikke TV'en trenger å støtte det, tviler på at mitt TV har NTSC-støtte hvertfall.. Men når du sier det, så er jeg neimen ikke sikker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet på videgamesplus.ca flere ganger og du får konvolutt med forskjellige avsendere og pris på 20 canadiske dollar. Ingen regning på toll og moms. Husk frakt riktignok.

På play.com har de plutselig begynt med at man må handle i euro for å få det sendt til land uten for england. Dermed ble brain training (feks) priset fra 16.99 GBP (NOK 198.75) til EUR 27.49 (NOK 225.58). og da dermed over toll grensen. Grr :ermm:

Lenke til kommentar
På play.com har de plutselig begynt med at man må handle i euro for å få det sendt til land uten for england. Dermed ble brain training (feks) priset fra 16.99 GBP (NOK 198.75) til EUR 27.49 (NOK 225.58). og da dermed over toll grensen. Grr  :ermm:

6918991[/snapback]

Kødder du?!? :wow: Da har plutselig play.com blitt uaktuelt igjen... :no: Det har lenge vært morro å plukke opp ymse titler til under £17, men det ser ut til å bli umulig nå. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...