dinhdau Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg prøver å hoste en server for CS source, og det funker fint . Jeg har åpnet port 27015-27016 TCP (?) og UDP (?), også har jeg satt serveren på port 27015 eller 27016. Har også sjekka ip'en min... Da burde serveren være IP:Port (27015 eller 27016). Ikke sant? Men jeg finner ikke serveren ved første søk, på steam. Og når jeg finner serveren så er porten noe helt annet, så porten blir skiftet tilfeldig. . Vet noen av dere hvor problemet ligger? Er det hos nett leverandøren (nexgentel), eller noe hos meg? Jeg har forresten linksys WRT54GS. Hadde 3com 3crwe554G72 eller 3com 3CRWE554G72T ruteren før, og da hadde jeg samme problem... Lenke til kommentar
dinhdau Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 bump, noen som vet om dette problemet eller? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! Jeg tror du bør lese noen guider om hvordan dette gjøres, eventuellt sjekke innstillingene til serverprogrammet. Eller kanskje du kan teste det hos en kamerat og se om det samme problemet oppstår? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kjaras Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei Probleme dit er branmuren din i adsl modeme dit har hatt mye problemer med det samme men så gikk jeg over til bluecom og siden den stunden har alt vært en lek håper at dette hjelper deg noe mvh Jostein Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du må åpne porter i modemet ditt også google dette se også etter en sikkelig guide du kan følge når det gjelder oppsett av servern GLHF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå