Zic0 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hei Hvordan kan jeg sette opp ip-telefoni på min Nokia n80 slik at jeg kan ringe til andre datmaskiner og mobiler som har samme progrmamet, graits? Hva av programmer trenger jeg og hvordan sette det opp? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 www.tivi.com Du trenger dette programmet. En PC klient og en telefonklient. Du må også opprette en bruker på denne siden. Da kan du ringe til andre brukere gratis, så lenge du er oppkoblet på internett. Dette er den eneste løsningen som fungerer på N80 for øyeblikket. Flere kommer etterhvert (Skype osv.) Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Hei! Med Nokia N80 må du ha en SIP klient, med Nokia N80i trenger du ikke dette, da vil man kunne legge inn innstillingene fra de fleste IP-operatørene direkte, slik jeg har gjort med min Nokia E60. Jeg bruker nå IP24 og Vyke på min Nokia E60, og dette fungerer glimrende. Endret 19. september 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei! Med Nokia N80 må du ha en SIP klient, med Nokia N80i trenger du ikke dette, da vil man kunne legge inn innstillingene fra de fleste IP-operatørene direkte, slik jeg har gjort med min Nokia E60. Jeg bruker nå IP24 og Vyke på min Nokia E60, og dette fungerer glimrende. 6896311[/snapback] Så om man har vanlig IP24 så kan man ringe over nettet? Hvor mye koster dette (ca). Jeg har Bluecom, tror de kjører telefonen igjennom dem sitt nett først, vet du om dette vil evt fungere da? Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Så om man har vanlig IP24 så kan man ringe over nettet? Hvor mye koster dette (ca). Jeg har Bluecom, tror de kjører telefonen igjennom dem sitt nett først, vet du om dette vil evt fungere da? 6898124[/snapback] Med Nokia E-serie og med Nokia N80i kan man bruke IP24/Briiz/Vyke og mange andre IP-telefoni leverandører gjennom alle trådløse nettverk. Jeg bruker min Nokia E60 mange steder, og det er spesielt billig fra utlandet. Pris er på nettsidene til IP-telefoni leverandørene. Jeg selv bruker Vyke mest da det koster, 27 øre i oppkobling men gratis å ringe i vest Europa, USA og Canada. (til fasttelefoner) Gratis å sende sms også over WLAN og ca. 1 til 2 øre med GPRS/UMTS/EDGE. (www.vyke.no)Med IP24 ringer jeg for 28 øre i oppkobling og 9 øre pr. minutt til norske fasttelefoner. (gratis til alle som har IP24, slik min jobb og familie har, ingen mnd. avgift) Lykke til! Endret 20. september 2006 av ebbe77 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Så om man har vanlig IP24 så kan man ringe over nettet? Hvor mye koster dette (ca). Jeg har Bluecom, tror de kjører telefonen igjennom dem sitt nett først, vet du om dette vil evt fungere da? 6898124[/snapback] Med Nokia E-serie og med Nokia N80i kan man bruke IP24/Briiz/Vyke og mange andre IP-telefoni leverandører gjennom alle trådløse nettverk. Jeg bruker min Nokia E60 mange steder, og det er spesielt billig fra utlandet. Pris er på nettsidene til IP-telefoni leverandørene. Jeg selv bruker Vyke mest da det koster, 27 øre i oppkobling men gratis å ringe i vest Europa, USA og Canada. (til fasttelefoner) Gratis å sende sms også over WLAN og ca. 1 til 2 øre med GPRS/UMTS/EDGE. (www.vyke.no)Med IP24 ringer jeg for 28 øre i oppkobling og 9 øre pr. minutt til norske fasttelefoner. (gratis til alle som har IP24, slik min jobb og familie har, ingen mnd. avgift) Lykke til! 6898627[/snapback] Men å ringe over 3G/EDGE da, hvordan er prisen da? Lønner det seg noe? Lenke til kommentar
kahalli Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei! Med Nokia N80 må du ha en SIP klient, med Nokia N80i trenger du ikke dette, da vil man kunne legge inn innstillingene fra de fleste IP-operatørene direkte, slik jeg har gjort med min Nokia E60. Jeg bruker nå IP24 og Vyke på min Nokia E60, og dette fungerer glimrende. 6896311[/snapback] hallo,,nå har jeg lagt inn, vyke på min n80, virker veldig fint. men jeg ser her på dette innlegget ditt at det også går og legge inn ip24/briiz, som jeg har på min hjemmetelefon men jeg får ikke til di innstillingene, prata med briiz og di viste noen hadde fått det til men di kunne ikke hjelpe meg, hadde det vert mulig og fått innstllingene du har brukt, vist mulig hadde det vert flott ( er det foresten mulig og mota smtaler inn på min n80i vist noen ringer meg på ip24 nr, og jeg da er koblet på wlan med min n80 håper på svar :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå