m0zzdart Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) jeg har tenkt å ta et tastatur jeg har, det er ps2 på det. men jeg vill ha usb... så hvilke ledninger skal kobles samme fra tastatur ledningen til usb kontakten? Endret 22. september 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Detta vil vel virke trur jeg, men er litt dyrt. Skal gå an og få tak i sånn som bare er med en PS2 input og det er mye biligere. Svarte jeg på det du lurte på nå? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Egentlig ikke, han lurte jo egentlig på hvilke tråder han skal bruke for å bytte pluggen selv. Selv så mister jeg all lyst til å hjelpe når man bumper sin egen tråd etter 2 timer... Lykke til... Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Egentlig ikke, han lurte jo egentlig på hvilke tråder han skal bruke for å bytte pluggen selv. Selv så mister jeg all lyst til å hjelpe når man bumper sin egen tråd etter 2 timer... Lykke til... 6898998[/snapback] det var domt! ingen som vet hvordan? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå