nabbskall Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei har hatt problemer med at pc'n min av og til bare restarter akkurat som jeg skulle ha trykket på RESET knappen, hva kan det komme av? ingenting på pc'n min er overopphetet, men jeg har hatt en liten mistanke av at strømforsyningen er overbelastet, er en 3 år gammel fortron source 300 watt, drar 1 100 giga harddisk, 1 giga ram, amd athlon 2600+(sokkel a) sapphire radeon 9600 atlantis 256 mb (400 mhz) 2 cd rom's, 1 akasa viftestyring, frontlys på kabinett, 3 store vifter, HK er asus a7v600f, er det overbelastning av strømforsyning eller? takker for svar Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hei har hatt problemer med at pc'n min av og til bare restarter akkurat som jeg skulle ha trykket på RESET knappen, hva kan det komme av? ingenting på pc'n min er overopphetet, men jeg har hatt en liten mistanke av at strømforsyningen er overbelastet, er en 3 år gammel fortron source 300 watt, drar 1 100 giga harddisk, 1 giga ram, amd athlon 2600+(sokkel a) sapphire radeon 9600 atlantis 256 mb (400 mhz) 2 cd rom's, 1 akasa viftestyring, frontlys på kabinett, 3 store vifter, HK er asus a7v600f, er det overbelastning av strømforsyning eller? takker for svar 6894665[/snapback] Du kan trykke av automatisk restart for å få opp bsod.(Bluscreen of death)Noter alt på feilmeldinga til blåskjermen og post den her. Får å få mere opplysninger..velg start-kjør.skriv eventvwr Kikk inne i der og se på feilene.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 kommer opp 3 logger, (hendelsesliste) ?? står så mye at jeg ikke orker å skrive, men det står mye fra kilde ESENT og sånn, så klikka pc'n, klikka andre gangen jeg gjorde det og.. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) kommer opp 3 logger, (hendelsesliste) ?? står så mye at jeg ikke orker å skrive, men det står mye fra kilde ESENT og sånn, så klikka pc'n, klikka andre gangen jeg gjorde det og.. 6895250[/snapback] Har du satt på blåskjermen? Slett loggen så du kan se de nyeste som skjer.. Endret 19. september 2006 av Sunni Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 sette på blåskjerm? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sette på blåskjerm? 6904322[/snapback] ESENT er ingen error blir det sagt. Høyreklikk på min datamaskin.velg egenskaper.velg avansert i mappene.I startup and recovery trykker du på settings.Her inne huker du av automatisk restart. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 jepp nå funker det :!: tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 jepp nå funker det :!: tusen takk skal du ha! 6905988[/snapback] Husk å sjekk cputempratur.Mener å ha lest at automatisk restart forindrer cpuødleggelse. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 har full kontroll på temperaturer hver gang den har restartet har jeg gått inn på bios å sjekka ^^ også har jeg viftestyring med temp måler i kabinettet^^ men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå