Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc'n restarter noen ganger..

Anbefalte innlegg

Hei :) har hatt problemer med at pc'n min av og til bare restarter akkurat som jeg skulle ha trykket på RESET knappen, hva kan det komme av? :mad: ingenting på pc'n min er overopphetet, men jeg har hatt en liten mistanke av at strømforsyningen er overbelastet, er en 3 år gammel fortron source 300 watt, drar 1 100 giga harddisk, 1 giga ram, amd athlon 2600+(sokkel a) sapphire radeon 9600 atlantis 256 mb (400 mhz) 2 cd rom's, 1 akasa viftestyring, frontlys på kabinett, 3 store vifter, HK er asus a7v600f, er det overbelastning av strømforsyning eller?

takker for svar :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei  :)  har hatt problemer med at pc'n min av og til bare restarter akkurat som jeg skulle ha trykket på RESET knappen, hva kan det komme av? :mad:  ingenting på pc'n min er overopphetet, men jeg har hatt en liten mistanke av at strømforsyningen er overbelastet, er en 3 år gammel fortron source 300 watt, drar 1 100 giga harddisk, 1 giga ram,  amd athlon 2600+(sokkel a) sapphire radeon 9600 atlantis 256 mb (400 mhz) 2 cd rom's, 1 akasa viftestyring, frontlys på kabinett, 3 store vifter, HK er asus a7v600f,  er det overbelastning av strømforsyning eller?

takker for svar :dribble:

6894665[/snapback]

Du kan trykke av automatisk restart for å få opp bsod.(Bluscreen of death)Noter alt på feilmeldinga til blåskjermen og post den her.

Får å få mere opplysninger..velg start-kjør.skriv eventvwr

Kikk inne i der og se på feilene..

Lenke til kommentar
kommer opp 3 logger, (hendelsesliste) ?? står så mye at jeg ikke orker å skrive, men det står mye fra kilde ESENT og sånn, så klikka pc'n, klikka andre gangen jeg gjorde det og.. :mad:  :mad:  :mad:

6895250[/snapback]

Har du satt på blåskjermen?

Slett loggen så du kan se de nyeste som skjer..

Endret av Sunni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...